مهدی المشاط:

توانایی حمله به هر نقطه ای در آبهای اطراف یمن را داریم

توانایی حمله به هر نقطه ای در آبهای اطراف یمن را داریم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر توانایی حمله به هر نقطه در آبهای اطراف یمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان رژه نظامی وعده آخرت که در منطقه پنجم الحدیده برگزار شد، خطاب به کشورهای متجاوز به یمن گفت: چیزی که خطری برای کشتیرانی بین المللی است اقدامات وحشیانه شما و ایجاد درد و رنج برای مردم یمن است.

مهدی المشاط با هشدار به کشورهای متجاوز، افزود: ما قادر هستیم نه تنها از سواحل بلکه از هر مکانی در یمن هر نقطه از دریا را هدف قرار دهیم. ما طی برهه اخیر تسلیحات زمینی و دریایی را توسعه دادیم که قادر است هدف خود را در هر نطقه از کشورمان هدف قرار دهد. ما طی روزهای گذشته سلاح های دریایی را آزمایش کردیم که به فضل خدا با موفقیت چشمگیری همراه بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: شانه خالی کردن از اتهامات آتش بس و توقیف کشتی‌ها، آتش بس را در معر خطر قرار دمی دهد.

المشاط خطاب به ائتلاف متجاوز به یمن گفت: ناوگان هایی که شما در نزدیکی سواحل کشور ما برای محاصره و تخریب مستقر کردید حتی یک کودک کوچک از ملت ما را هم نمی ترساند.

کد خبر 5579374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 2
      سلام و دروود خداوند به سپه سالار جبهه مقاومت سردار قاآنی. پیروزی و نصرت از آن شما خواهد بود.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 0
      درود خدا برشما مردان بزرگ ودلاورظلم ستیز خداحفظتون کنه وانشاالله نابودی دشمنان مردم یمن وانصارالله قهرمان وقابل ستایش انشالله درزمین ودریا وهمه نقاط متجاوزان رابااقتدارمحوونابودکنیدوانشاالله پیروزی های روزافزون .خداریشه ال سقوط فرزندشیطان تکفیری رانابودخواهدکرد