۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲

رهبر انصارالله یمن:

رزمایش های نظامی یمن پیامی به دشمن است

رزمایش های نظامی یمن پیامی به دشمن است

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از رزمایش های نظامی به عنوان پیامی به دشمن یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که رزمایش‌های نظامی این کشور پیامی به دشمن است.

بر اساس این گزارش، «عبدالملک الحوثی» افزود: رزمایش‌های نظامی پیامی مبنی بر تداوم اقدام جدی برای پایه ریزی توانمندی‌های نظامی است. ارتش ما به صورت مداوم در حال توسعه توانمندی‌های خود است. هدف از تمام رزمایش‌ها اطمینان به ملت و ارسال پیام به دشمنان طمعکار و متجاوز است.

رهبر انصارالله تصریح کرد: رزمایش‌های برگزار شده فقط مربوط به برخی یگان‌های ارتش بود و ده‌ها هزار نفر از کارکنان ارتش در جبهه‌ها حضور دارند. ارتشی که از خائنان پاکسازی شده است افسران و هزاران نفر در آن باقی مانده اند که با خدا، میهن و ملت خود صادق هستند. به این افراد وفادار، ده‌ها هزار نفر از بهترین افشار مردم که از مسئولیت ایمانی در دفاع از میهن و ملت برخوردار هستند، پیوسته اند.

عبدالملک الحوثی افزود: ارتش ما امروز در میادین مختلف حضور دارد و توسعه توانمندی‌های آن به سطح عظیم و مهمی رسیده و میزان قابل توجهی از بازدارندگی را رقم زده است. ارتش ما امروز در دفاع از میهن و ملت خود براساس مسئولیت دینی و پایبندی ایمانی، انسانی و اخلاقی از موضع برحقی برخوردار است. ارتش ما با خون شهدا و فداکارهای های بزرگ و صبر و بردباری طی ۸ سال گذشته، اعتبار خود را در میدان ثابت کرده است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ارتش یمن امروز از آمادگی، قدرت، ایمان، هوشیاری، مهارت و تعهد بیشتر به ماموریت ها و مسئولیت های خود برخوردار است. ارتش ما به میهن و ملت تعلق دارد. ارتش امروز بر اساس آموزه های قرآنی حرکت می کند و در راستای خدمت به توطئه گران و متکبران و خیانت به ملت و میهن پایه ریزی نشده است. قدرت نظامی برای دفاع از تمام وطن از جمله الحدیده و ساحل غربی به صورت کلی است. الحدیده امانت صالح الصماد رئیس جمهور شهید است. من به اقشار مردم شریف استان الحدیده که با وفاداری و صداقت از میهن و ملت خود حمایت کردند، درود می فرستم.

عبدالملک الحوثی گفت: من به تمام اقشار مردم استان های مجاور که از مردم الحدیده حمایت و پشتیبانی کردند، درود می فرستم. پیشرفت های ارتش ما در پایداری، فداکاری و پایه ریزی توانمندی های نظامی حاوی پیام های متعدد به دشمنان است. تمام تلاش های دشمنان برای تخریب توانمندی های ارتش و جدا کردن یمن از تمام قدرت خود برای مقابله با تجاوز و اشغالگری با شکست مواجه شده است. تلاش های دشمنان در تشویق ملت ما برای تبدیل چالش ها به فرصت ها و پایه ریزی توانمندی های نظامی به صورت مستحکم و فولادی سهیم بوده است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ارتش ما امروز از هر زمان دیگری قویتر است و دشمنان به تفاوت زیاد بین واقعیت نظامی کشور ما در روز نخست تجاوز و وضعیت امروز خود واقف هستند. طمع ورزی دشمنان در اشغال کشور ما و تسلط بر مردم به توهمات و شکست برای آنها مبدل شده است. دشمن امروز در تنگنای حقیقی و دردسر بزرگ قرار دارد. ملت ما در کنار ارتش وفادار خود مصمم به ممانعت از اشغال کشورمان توسط دشمنان است. تلاش دشمنان برای جدا کردن کشور ما از تعلقات ایمانی و مواضع اصولی در قبال موضوعات امت و در راس آنها موضوع فلسطین ناکام مانده است.

عبدالملک الحوثی افزود: یمن امروز از لحاظ رسمی و مردمی از حضور و پایبندی بیشتر به مواضع دینی اصولی خود در کمک به ملت فلسطین و برادران اسلامی برخوردار است.

کد خبر 5579348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha