۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

مستند «خین بس» به جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» راه یافت

مستند «خین بس» به  جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» راه یافت

یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند «خین بس» به جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مستند «خین بس» به کارگردانی رضا دانش پژوه و از تولیدات حوزه هنری کهگیویه و بویراحمد به بخش رقابتی اصلی جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» راه یافت.

وی با بیان اینکه اسامی فیلم‌های مستند راه یافته به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی توسط هیئت انتخاب اعلام شد، افزود: فیلم مستند «خین بس» به کارگردانی رضا دانش‌پژوه از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رویداد ملی سینمایی حضور دارد.

آئین با اشاره به اعضای هیئت انتخاب، تصریح کرد: پرستو کارگر، زهره زمانی و تیام یابنده اعضای هیئت انتخاب بخش‌های داستانی، مستند و پویانمایی این دوره از جشنواره بودند.

وی با اشاره به عوامل تولید بیان کرد: در این مستند تهیه‌کننده و کارگردان: رضا دانش‌پژوه، دستیار کارگردان ضرغام عادلی، مدیر تولید خسرو روشناس، برنامه ریزان محمد فتحی و علی خوش‌رفتار، تدارکات حبیب‌الله دارایی، پوستر فاطمه یزدانی، تصویر، تدوین و صداگذاری توسط رضا دانش‌پژوه بوده است.

شایان‌ذکر است سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده به دبیری سید محمدرضا حسینی در پاییز سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5580320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha