۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷

خزعلی در حاشیه هیئت دولت:

پسرم مهاجرت نکرد/ از رسانه‌های داخلی گله دارم

پسرم مهاجرت نکرد/ از رسانه‌های داخلی گله دارم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد و به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر فرزندش به خارج از کشور که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، گفت: شاید صحیح نباشد اما باید از رسانه‌های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند؛ چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده و او هیچ ربطی به این موضوع نداشته است.

وی عنوان کرد: حقیقتاً من گله‌مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی‌ها و معاندین اخباری را پخش می‌کنند، رسانه‌های داخلی چرا این کار را انجام می‌دهند. حتی رسانه‌های داخلی تکذیبیه‌ای که دادیم را پخش نکردند و جای تأسف داد.

معاون امور زنان رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتاً به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می‌بینم چنین چیزهای نقل می‌شود که جای تأسف دارد.

کد خبر 5598486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      3 0
      آدمی مانند شما اگر ریگی به کفش نداشته باشد، راحت توضیح می‌دهد که ماجرا چگونه بوده است.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      3 0
      چرا این حرف‌ها را همان موقع نزدی؟ وقتی سوال کردند، شما حرف می‌زدید. باید از مسولین سوال کرد و آن‌ها باید جواب بدهند. اگر از انتشار پاسخ امتناع کند، آن وقت حق با شماست.
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 3
      همین الانهم دارید دو پهلو حرف میزنید و معلوم نیست که فرزندتان برای چی آنور برای خودش میچرخد، چه جهاد تبیینی الان که فرزندان امثال بنده در مقابل اغتشاشگران کتک میخورند فرزند شما ...
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      4 1
      وقتی در جمهوری اسلامی ایران بحمدللّه شرایط تحصیل از ابتدا تا سطوح عالیه فراهم است چرا باید فرزندان مسئولین نظام به خارج از کشور رفته و در دانشگاههای بیگانه مشغول فراگیری علم شوند (هرچند که مهاجرت هم نکنند)
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      مایه های ننگ
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 2
      آدم شرمش میاد اسم اینها رو می بینه یعنی من به عنوان یک آدم معتقد به جمهوری اسلامی، باید بیام گندکاری و دورویی تو رو جمع کنم و از تو دفاع کنم؟ حالا هم که وجدانم اجازه نداده، گنهکارم؟ مهر، مردم از اینها متنفر هستند. تو خودتو قاطی اینها نکن.
    • مهدی نسیمی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      2 1
      آمریکا و اروپا اگر دشمنان ما هستند پس چرا فرزندانتان را آنجا می‌فرستید.
    • جواد IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      2 0
      بیچاره در حقش اجحاف شده بهش ظلم شده به دادش برسید.
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      1 1
      تحصیل در کشور های خارجی اشکالی نداره هنوز هم در علم و فناوری انها حرف اول را میزنند جوانهای مستعد و مومن به کشورهای غربی بروند و دانش و فناوری را به کشور بیاورند مورد تایید است. به صحبت های سورنا ستاری رجوع کنید.