۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶

رئیس کل دادگستری زنجان:

پرونده اغتشاشگران در زنجان برابر قانون و قاطعیت رسیدگی می‌شود

پرونده اغتشاشگران در زنجان برابر قانون و قاطعیت رسیدگی می‌شود

زنجان-رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با کسانی که در اغتشاشات اخیر جامعه در صدد آشوب و ناامنی بودند برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه هم اندیشی قضائی و انتظامی استان که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا و هفته وحدت گفت: مهمترین وظیفه و مأموریت نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه به پرونده اغتشاشگران در استان به موقع و برابر قانون با قاطعیت رسیدگی خواهد شد گفت: با کسانی که در اغتشاشات اخیر جامعه در صدد آشوب و ناامنی بودند برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد شد.

صادقی نیارکی به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت یکی گوهر گرانبهایی که اگر جامعه‌ای از آن بهره مند شد سعادتمند می‌شود.

رئیس کل دادگستری زنجان افزود: امنیت و اقتدار نیروی انتظامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که رهبر انقلاب هم بارها بر آن تاکید کرده‌اند.

صادقی نیارکی افزود: در اغتشاشات اخیر در استان کمترین خسارت به اموال عمومی و شخصی مردم وارد شد که این امر در سطح کشور بسیار مهم و قابل توجه است و ما به داشتن چنین نیروهای مخلص افتخار می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی از اقتدار نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند افزود: جایگاه مقتدر این مجموعه باید حفظ شود و نیروی انتظامی قوی تضمین کننده امنیت جامعه است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مأموریت‌های نیروی انتظامی در حوزه ضابط است ادامه داد: بر اساس آمار موجود امروز سرقت جرم اول استان زنجان است که ضابطین بایستی اقدامات لازم برای جمع آوری آثار سرقت، شناسایی و دستگیری به موقع سارق و کشف اموال انجام دهند تا اموال مسروقه به موقع به مالباختگان اعاده گردد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه جلسه از حمایت‌های قاطع دستگاه قضائی استان از نیروهای انتظامی در لحظات سخت و خطرناک تشکر کرد.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰۰۰ مأموریت بر عهده فراجاست افزود: بخش زیادی از این وظایف در حوزه ضابط و همکاری و اجرای دستورات قضائی است.

کد خبر 5606837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ممد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      45 2
      پس زمین خواران، اختلاسگران عزیز، مقامات متجاوز به نوامیس ، چی؟!!!
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      20 0
      شما فقط اختلاس و رانت و فقر مشکلشو حل کنی بقیه خودبخود حل میشه....اللهم اجعل لولیک الفرج
    • مهدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      23 2
      من ۵ ساله کارم تو دادگاهه سند رسمی منو ابطال کردن اگه عرضه دارین به کار مردم برسین وگرنه ۴ یا ۵ تا بچه ۱۵ ساله گرفتن هنر نیست
    • تنها AE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      2 20
      فقط‌جوری‌مجازات‌بشن‌که‌دفه‌آخرشون‌باشه‌چی‌بشه‌مثلامگه‌فقط‌گرونی‌کشورماست‌ینی‌همه‌جای‌دنیاگل‌وبلبله‌خب‌بریداونجازندگی‌کنیدچی‌بشه‌آرامش‌بقیه‌روبهم‌میزنن‌کم‌مشکلات‌داریم‌‌یه‌عده‌ازخدابیخبراینجوری‌دشمن‌شادمون‌میکنن‌فرصت‌طلبا
      • خودم IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
        0 0
        رفتنم پول میخواد داشتیم میرفتیم منتظر اجازه تو و امثال تو نبودیم جناب
      • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
        0 0
        حالا جوش نیار اول ادن فیلترشکن که حرامه واستون خاموش کن بعد بحث میکنیم....
    • مادر IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      4 19
      خسته نباشید و خدا قوت. لطفا با اغتشاشگران با قاطعیت برخورد کنید تا دیگر چنین غلطی نکنند و درس عبرتی باشد برای بقیه
    • خودم IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      23 0
      کاش درمورد گند کاری های خودتونم اینقد قاطعانه برخورد میکردید.
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      2 1
      حجت الاسلام حاج آقا نیارکی بنده کارمند بازنشسته ام ده مورد در پرونده ملک مسکونی ام اشتباه قضایی وجوددارد یک نوردان انتقال سند نسبت به طلب شاکیها دوبرابردراجرای احکام شعبه 5ثورت گرفته است.لطفا با قاطعیت رسیدگی شود با احترام
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 0
      حجت الاسلام حاج آقا نیارکی بنده کارمند بازنشسته ام ده مورد در پرونده ملک مسکونی ام اشتباه قضایی وجوددارد یک نوردان انتقال سند نسبت به طلب شاکیها دوبرابردراجرای احکام شعبه 5ثورت گرفته است.لطفا با قاطعیت رسیدگی شود با احترام
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      باسلام پنج سال است آواره ام زندگی ام به لحاظ ملک پاشیده شده لطفاً به حاج ارسال بفرمایید ملک بنده رانیز با قاطعیت رسیدگی نمایید بااحترام مجدد
    • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      با اختلاسگران هم بموقع برخورد شده ومیشود مگر برادر رئیس جمهور ومعادن رئیس جمهور امروز آب خنک نمی خورند آیا اینها اختلاسگر نبودند آیا دیگران از این آقایان بالاتر هستند که نتوانند برخورد کنند لطفاً همه چیز را به هم گره نزنید دولت انقلابی با هرکسی که باشد بخواهد به قوانین پایبند نباشد برخورد می کند