واکنش السودانی به گمانه زنی رسانه ای درباره اسامی وزیران

واکنش السودانی به گمانه زنی رسانه ای درباره اسامی وزیران

دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.

در بیانیه دفتر السودانی مجددا اسامی مطرح شده درباره کابینه جدید تکذیب شده است.

در این بیانیه آمده است: هر آنچه از اسامی مطرح شده است نادرست است.

دفتر السودانی تاکید کرد که رایزنی ها ادامه دارد.

در بیانیه دفتر السودانی تاکید شده است که رسانه ها در انتشار اخبار نهایت دقت را به کار بندند و در این شرایط حساس که وحدت صفوف لازم است از انتشار اخبار کذب خودداری کنند و به منابع غیرموثق توجه نکند و تنها از مجرای رسمی اخبار را دنبال کنند.

این در حالی است که محمد الشمری نماینده پارلمان از ائتلاف دولت قانون گفت: پیش بینی می شود که جلسه رای اعتماد به دولت اواخر هفته جاری برگزار شود.محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل دولت، گفت و گو با نامزدهای وزارتخانه ها را به طور محرمانه و به دور از چشم رسانه ها انجام می دهد.

الشمری اعلام کرد: هیچ کس از نحوه اختصاص پست های وزارتی به جریان های سیاسی اطلاع ندارد و اگر تغییری در این باره انجام شود باید با توافق جریان های سیاسی و براساس وزن آن ها در پارلمان انجام شود.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه پیشتر اعلام کرده بود که برنامه دولت وی بر ابعاد خدماتی و اقتصادی زندگی شهروندان متمرکز است وهیچ طرف کارآمد و فعالی از مشارکت در این مسیر کنار گذاشته نخواهد شد.

«عبداللطیف رشید» رئیس جمهور جدید عراق که توسط مجلس این کشور به عنوان رئیس جمهور برگزیده شد، پنجشنبه گذشته «محمد شیاع السودانی» نامزد ائتلاف چارچوب هماهنگی را مامور تشکیل دولت کرد.

کد خبر 5611814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha