۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶

امام جمعه شهرکرد:

جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌کس امتیاز نمی‌دهد

جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌کس امتیاز نمی‌دهد

شهرکرد- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مذاکرات ایستاده و به هیچ‌کس امتیاز نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مشکلات را تحمل و تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است.

وی با اشاره به اختراعات و ابداعات جدید و روزافزون در جمهوری اسلامی افزود: طرف‌های مذاکرات باید به ایران امتیاز دهند و انتظار گرفتن امتیاز از ما نداشته باشند.

نکونام به مشکل خودکم‌بینی و خودتحقیری در داخل ایران اشاره و تصریح کرد: با دیپلماسی و ارتباط مطلوب حاکم در دولت می‌توان عرصه صادرات را تقویت و وابستگی‌های نفتی را رفع کرد.

وی افزایش زمینه‌های صادرات کیفی را ضروری دانست و یادآور شد: کیفیت تولیدات نقش مهمی در رونق صادرات دارد که باید عزت‌بخش و افتخارآفرین برای کشور باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: تجهیز به سلاح‌های هسته‌ای، برخوردهای شکننده با زنان و برخورد وحشیانه پلیس با مردم به‌راحتی در کشورهای غربی اتفاق می‌افتد.

وی اظهار داشت: در این کشورها هیچ‌کس در مقابله با این موارد حق اعتراض ندارد اما آنان خود را در ایران مدافع حقوق زنان و مردم می‌دانند.

کد خبر 5613758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha