۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۳

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری؛

پیشرفت نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور است

پیشرفت نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور است

شهرکرد- رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف قابل مشاهده و باعث صلابت و بالندگی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا بهرامی در آئین معارفه محسن اشرفی به‌عنوان دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نیروهای مسلح یک کشور باید مقتدر، دلیر و بی‌اعتنا به وعده‌های دشمن باشند تا اقتدار، صلابت، تدین و مردمی بودن آن‌ها حفظ شود.

بهرامی به تلاش دشمن برای ایجاد فساد، بی‌انگیزگی و تفرقه میان نیروهای مسلح کشور اشاره و تصریح کرد: دشمن همواره قصد داشته در میان این نیروها نفوذ کند اما با توجه به انسجام، امنیت، همدلی و اطاعت آن‌ها از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تیر دشمنان به سنگ خورده که امید است بهتر از گذشته در پیش‌بُرد اهداف کشور نقش خود را ایفا کنند.

وی برخورد با جرایم در راستای سالم‌سازی نیروها را از وظایف سازمان قضائی نیروهای مسلح دانست و یادآور شد: پیشگیری، آموزش، ارتباط با نیرو، بازرسی‌های مکرر با نیروهای مسلح در کاهش پرونده‌ها و دعاوی کارساز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تبعیت از ولایت فقیه راهکار دستیابی به پویایی، اقتدار، پیشرفت و امنیت کشور است.

محسن حسین‌میرزایی به وقوع رخدادهای ۱۳ آبان‌ماه در سال‌های ۱۳۴۲، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ اشاره و تأکید کرد: این ۳ واقعه در راستای استکبارستیزی رخ داده که این مهم از زمان شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز مطرح بوده است.

حسین‌میرزایی ولایت‌مداری را از شاخص‌های مردم چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: این استان در راستای وحدت، همدلی و هم‌افزایی مردم حرکت می‌کند.

کد خبر 5621680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha