۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶

نماینده تهران در مجلس:

توطئه دشمنان باز هم خنثی می‌شود/ مسئولان به دنبال حل مشکلات باشند

توطئه دشمنان باز هم خنثی می‌شود/ مسئولان به دنبال حل مشکلات باشند

بجنورد- نماینده تهران در مجلس با اشاره به تحلیل‌های غلط دشمنان از مردم ایران، گفت: توطئه اخیر دشمنان نیز راه به جایی نخواهد برد و ملت عزیز ایران پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل کوثری صبح جمعه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان بجنورد با اشاره به حوادث روز ۱۳ آبان در سال های مختلف، اظهار کرد: در سال ۱۳۴۳ دولت خود فروخته طاغوت قانونی را در مجلس ملی به تصویب رساند که ذلت مردم ایران را در پی داشت که در نهایت منجر به اعتراض امام خمینی و تبعید ایشان شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ جلوی درب دانشگاه تهران ۵۷ دانش آموز و دانشجو به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: در سال ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند تا فتنه ها خاموش شود و به این دلیل ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

کوثری با طرح این پرسش که آمریکا در هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای خودش چه کاری دارد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا را از کشور خود قطع کردیم در حالی که پیش از انقلاب روزانه حداقل ۶ میلیون بشکه نفت را از ایران می بردند و سهم ایران از این مقدار تنها ۱۶ درصد بود و البته حق تصمیم گیری برای همین عدد را نیز نداشتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: دشمن می خواست طی یک سال اول، انقلاب را ساقط کند و بعد از عدم موفقیت، جنگ را بر ما تحمیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل های دشمنان همواره غلط یوده است، افزود: ولایت فقیه و مردم بصیر دو عامل ایستادگی کشور مقابل فتنه ها، علی رغم وجود مشکلات هستند.

کوثری بیان داشت: دشمن هیچ گاه دشمنی خود را رها نمی کند لذا باید مقابل این توطئه ها همواره ایستاد؛ توطئه اخیرشان نیز راه به جایی نخواهد برد و ملت عزیز ایران پیروز خواهند بود.

وی با اشاره با مشکلات موجود در کشور، گفت: مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

کوثری خاطرنشان کرد: اغتشاشگران وقتی دیدند مردم با آنها همراهی ندارند، وارد فاز مسلحانه شدند و دست به ترور می زنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از این می ترسد که ایران با تفکر اسلام ناب محمدی به قله دست یابد و اسرائیل نابود شود زیرا می دانند هر پیش بینی از رهبران انقلاب درست از آب درآمده است.

وی در پایان گفت: دشمن با رسانه می خواهد در مردم رعب و وحشت ایجاد کند اما نمی دانند ما زمانی که هیچ چیز در دست نداشتیم مقابل منافقان و صدام ایستادیم.

کد خبر 5624037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha