۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴

رئیس سازمان صمت زنجان:

احیای واحدهای تعطیل از اولویت‌های سازمان صمت زنجان است

احیای واحدهای تعطیل از اولویت‌های سازمان صمت زنجان است

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان گفت: احیای واحدهای تعطیل و استفاده از ظرفیت بالقوه این واحدها از اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری گفت: احیای واحدهای تعطیل و استفاده از ظرفیت بالقوه این واحدها از اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به تعطیلی شرکت تولید کننده روغن نباتی در زنجان گفت: شرکت روغن نباتی یکی از مهمترین واحدهای تعطیل یا نیمه فعال استان طی سالیان اخیر است که با توجه به وجود پتانسیل و ظرفیت بالا در اشتغالزایی و نیز تأمین روغن خوراکی مورد نیاز استان و استان‌های همجوار همچنان تعطیل بوده است.

شرکت تولید کننده روغن نباتی در زنجان احیا می‌شود

فغفوری با بیان اینکه توجه به احیای واحدهای تولیدی تعطیل اشتغال خوبی را رقم می‌زند، تاکید کرد: با توجه به عزم جدی دولت و پیگیری‌های شخص استاندار در استان در احیای شرکت تولید کننده روغن نباتی، در صورت عزم و اراده جدی و متفاوت سهامداران برای حل مشکلات، شاهد راه اندازی مجدد این واحد تولیدی در استان خواهیم بود.

وی گفت: در صورت پرداخت بخشی از بدهی‌ها و تعیین تکلیف مابقی بدهی مالیاتی، آخرین وضعیت تغییرات شرکت و سهامداران ثبت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان داشت: با ثبت نام در سامانه جامع تجارت شرکت می‌تواند نسبت به خرید مواد اولیه و آغاز به کار مجدد خود اقدام کند و سهامداران این شرکت، واحدهای تولیدی مشابهی در استان‌های قزوین، همدان و خوزستان نیز دارند که همچون شرکت تولید کننده روغن نباتی با بدهی بالای مالیاتی مواجه شده‌اند.

فغفوری گفت: در راستای رفع مشکلات این واحدها تاکنون ۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و استانداران استان‌های مذکور برگزار شده که با توجه به ارتباط مشکلات واحدها به یکدیگر مقرر شده تصمیم کلی در سطح کشور برای این واحدها اخذ شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین مباحث مطرح شده در ستاد ملی تسهیل، با توجه به فرارسیدن فصل سرما و احتمال یخبندان مقرر شد بدهی مالیاتی شرکت مشخص شود.

کد خبر 5625634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha