۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳

رئیس راهداری مشگین‌شهر خبر داد؛

خط‌کشی۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مشگین شهر

 خط‌کشی۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مشگین شهر

مشگین‌شهر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مشگین شهر با هدف هدایت ترافیک روان در هفت ماهه گذشته خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فرج‌پور عصر سه‌شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به تلاش راهداران در هفت ماهه گذشته برای رسیدگی به وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: ۴۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مشگین شهر با هدف هدایت ترافیک روان در هفت ماهه گذشته خط کشی شده است.

وی با اشاره به بهسازی و زیرسازی بیش از ۳۳ کیلومتر راه روستایی مشگین شهر افزود: با استفاده از ۹۵۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده راه ۲۸ روستا بطول ۳۰۰ کیلومتر که در اثر سیل‌های متعدد مسدود شده بودتوسط راهداران رفع مسدودیت و بازگشایی شده است.

فرج‌پور تصریح دکرد: همچنین در این مدت راهداران ۳۲۰ کیلومتر عملیات قنوزنی انجام داده و برای جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۸۰۰ متر مکعب عملیات دپو مصالح در پرتگاه‌های این شهرستان انجام شده است.

وی به رگلاژ و تسطیح و تیغ‌زنی ۲ هزار کیلومتر از راه‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در ۷ ماهه گذشته راهداران ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب پاکسازی و برداشت نخاله ساختمانی در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام داده‌اند.

کد خبر 5633021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      دروغ گو روستای ماکه سواره نام دارد کلا ازبین رفته شن هایش دیده می شود این بی وجود کجای شن را می خوای لکه گیری کنی