۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین:

گفتمان‌های آزاد اندیشی دینی به صورت مستمر و پیوسته برگزار شوند

گفتمان‌های آزاد اندیشی دینی به صورت مستمر و پیوسته برگزار شوند

همدان- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین گفت: گفتمان‌های دینی باید به صورت مستمر و پیوسته برگزار شود و نبود بودجه فرهنگی دلیل خوبی برای برگزار نکردن گفتمان‌های دینی نیست.

حجت الاسلام رضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انتخابات شورای هیئات مذهبی با بالاترین مشارکت ۸۳ درصدی در فامنین برگزار و از ۲۳ نفر از همسران شاخص مسئولین ادارات شهرستان فامنین تجلیل شد، افزود: نمایشگاهی مختص بانوان این شهرستان با چندین غرفه که شامل غرفه کتاب، شهید، مشاوره خانواده، حوزه سلامت، عفاف و حجاب و غرفه جهاد تبیین نیز برگزار شد.

وی تشریح کرد: جشن بزرگ ماهدخت با حضور ۶۰۰ نفر از دختران با محوریت مسائل روانشناسی نوجوان و خانواده از دیگر برنامه‌های این شهرستان بود، همچنین جشنی برای روزه اولی‌ها با حضور ۳۰۰ دختر روزه اولی، ۳۰ محفل انس با قرآن، نشست‌های هم اندیشی در مورد جمعیت و فرزندآوری، نشست حوزه جهاد تبیین با هیأت‌های شاخص مذهبی، توزیع ۵۰ حواله لوازم تحریر و اعزام مبلغ به مناطق محروم به انجام رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین در ادامه با اشاره به اینکه گفتمان‌های آزاد اندیشی در برخی از مدارس این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: گفتمان‌های دینی باید به صورت مستمر و پیوسته برگزار شود چرا که عدم استمرار آن مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

حجت الاسلام ایمانی ادامه داد: نهادهای فرهنگی باید از موازی کاری دوری کنند و هم افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهند، همچنین نداشتن بودجه برای امور فرهنگی دلیل خوبی برای برگزار نکردن گفتمان‌های دینی نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین در پایان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزان و دانشجویان و به ویژه بانوان فرصت بسیار خوبی برای برگزاری گفتمان‌های دینی است که باید از آنها استفاده مستمر و پیوسته کرد.

کد خبر 5633384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha