۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰

سی ان ان: اوکراین به حمله موشکی به لهستان اعتراف کرده است

سی ان ان: اوکراین به حمله موشکی به لهستان اعتراف کرده است

یک منبع دولتی آمریکا می گوید که ارتش اوکراین به این کشور و سایر متحدان غربی در خصوص اصابت موشک به لهستان اطلاع داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، یک منبع دولتی آمریکا می گوید اوکراین به دست داشتن در حادثه اصابت موشک به خاک لهستان اذعان کرده است.

شبکه خبری سی ان ان امروز چهارشنبه به نقل از منابع مطلع دولت آمریکا گزارش داد که کی یف اعتراف کرده است که روز گذشته پدافند هوایی خود را در نزدیکی محل سقوط موشک در خاک لهستان مستقر کرده است.

بنا به گزارش شبکه خبری سی ان ان، ارتش اوکراین به ایالات متحده و سایر متحدان غربی خود اطلاع داده است که در زمان اصابت موشک به خاک لهستان، در تلاش برای رهگیری یک موشک روسی در نزدیکی به محل اصابت موشک به خاک لهستان بوده است.

منابع خبری شامگاه سه شنبه از اصابت دو موشک به خاک لهستان در مرزهای اوکراین خبر دادند.

کد خبر 5633949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهیار IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      موشک پدافندی مکانیزمی دارد اگر با هدف برخورد نکند در هوا خودزنی می‌کند!! حالا اینکه دو تا موشک عمل نکرده و به زمین برخورد کرده اند جای سوال دارد؟!!!
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      این دلقک تا دیروز میگفت،این حمله را روس‌ها کرده اند،حالا که از بد شانسی یک هواپیما ی ناتو آنجا جریان ن را دیده بود،مردم ایران باید،اختلافات را کنار بگذارند،بخدا ایران نابود هم شود آمریکا تحریم‌ها را بر نمیدارد،آنها از ایران میترسند،زمان مصدق ،مصدق کاملا تمایل به آمریکا داشت،ولی با کودتا ساقط شد،