۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران:

اجرای مترو پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است

اجرای مترو پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است

پردیس- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: اتصال متروی تهران به پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است و برای دریافت منابع پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاالدین ازوجی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به پردیس که با همراهی ابراهیم ظفر پور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان که به منظور بازدید از بخش‌هایی مسکن مهر، آب و فاضلاب، زیر گذر جاجرود انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیر ساخت‌های حمل و نقل برون شهری پردیس با وجود ترددهای زیاد مناسب نیست.

ازوجی با اشاره به اینکه روزانه تعداد زیادی از کارمندان، کارگران در مناطق جاجرود و پارک فناوری و پردیس و بومهن در تردد به تهران و بالعکس هستند گفت: حمل و نقل این منطقه نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

وی عنوان داشت: علاوه بر تعمیر و تجهیز باید به فکر تأمین و ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرستان پردیس باشیم و برای تخصیص اعتبار در سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران در خصوص وضعیت اماکن ورزشی و فرهنگی پردیس بیان داشت: زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی موجود پاسخگوی نیازهای جمعیت ساکن در این شهرستان نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: به منظور رفع مشکل آب شرب شهرستان‌های پردیس و دماوند، بخشی از آب سد لار به این دو شهرستان اختصاص می‌یابد.

وی در خصوص اجرای مترو ی پردیس نیز گفت: اتصال متروی تهران به پردیس و دماوند در برنامه کاری ما هست و از سازمان برنامه و بودجه کشور برای دریافت منابع پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 5633965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha