۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

مهر خبر می دهد؛

اخراج نماینده کارگروه ارتوپدی از جلسه کمیسیون قیمت گذاری

اخراج نماینده کارگروه ارتوپدی از جلسه کمیسیون قیمت گذاری

نماینده کارگروه ارتوپدی که با نامه رسمی انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی در جلسه کمیسیون قیمت گذاری شرکت کرده بود، به دستور مدیرکل تجهیزات پزشکی از جلسه اخراج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون قیمت گذاری در سه شنبه گذشته به تجهیزات پزشکی و ارتوپدی اختصاص داشت که با حضور نمایندگان تشکیل شد.

در این کمیسیون برخی اعضا فقط نظرات کارشناسی ارائه می‌دهند و برخی دیگر حق رأی دارند.

در جلسه اخیر که مربوط به تجهیزات پزشکی و البته تجهیزات ارتوپدی بوده است، انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی، یک نماینده از صنف ارتوپدی را برای شرکت این نشست معرفی می‌کند که توسط مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از جلسه اخراج می‌شود.

امید کوثر نماینده کارگروه ارتوپدی، با نامه رسمی انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی به این جلسه رفته است.

او، ماجرای اخراج خودش از جلسه را اینگونه روایت کرد: جلسه با حضور رئیس سازمان غذا و دارو شروع شد و مدیرکل تجهیزات پزشکی، از حاضران خواست خودشان را معرفی کنند.

کوثر افزود: معرفی حاضران از سمت بنده شروع شد و وقتی خودم را معرفی کردم و گفتم که نماینده کارگروه ارتوپدی در جلسه هستم، مدیرکل تجهیزات پزشکی، به من گفت شما نباید در جلسه باشید و من هم جلسه را ترک کردم.

وی در خصوص علت اخراجش از جلسه کمیسیون قیمت گذاری، گفت: بنده با معرفی انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی و به عنوان نماینده کارگروه ارتوپدی در جلسه حاضر شده بودم و هنوز علت اخراجم مشخص نیست.

کد خبر 5634361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      مدیر ناشایست تولید کننده را به دو عکس العمل مجبور می کند افزایش قیمت که نمی تونن چون دستوری هست عدم تولید که بعد دولت میره واردات انجام می ده به جای اخراج و تنبیه تولید کننده که عمر و تخصص و سرمایه اش رو آورده در این مملکت که دلار یه روز ۳۰ تومنه یه روز ۳۷ تومن مدیر ناشایست و نالایق رو حذف کن