۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶

ضیاییان اعلام کرد؛

بارش باران در ۸ استان کشور/وزش باد شدید در تهران

بارش باران در ۸ استان کشور/وزش باد شدید در تهران

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: روز جمعه در ۸ استان کشور سامانه بارشی سبب بارندگی ، رعدو برق و وزش باد شدید موقت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ضیاییان در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفته جاری گفت: روز جمعه سامانه بارشی در خراسان رضوی برخی نقاط استان‌های سمنان، یزد، خراسان جنوبی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس و شمال کرمان سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: در این روز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، همچنین در روز شنبه در اغلب مناطق کشور جو آرام است.

ضیاییان تاکید کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان تهران رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین روز سه شنبه نیز جوی آرام در کشور پیش بینی می‌شود و شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان تهران در روز شنبه صاف همراه با غبار محلی گاهی وزش باد و در شب نیز صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. کمینه و بیشینه دمای هوا نیز به ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد که یک درجه در روز دما نسبت به روز جمعه افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5634615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد جوادزاهدی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 0
      سلام جناب آقای صادق ضاییان کارشناس هواشناسی باران رحمت الهی می ربارد آفتاب رحمت الهی هوا خنگ می شود