۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات‌رسانی در زمستان

آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات‌رسانی در زمستان

اردبیل- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راهداری استان اردبیل در آمادگی کامل برای ارائه خدمات زمستانی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی صبح دوشنبه در بازدید از محور مغان با اشاره به آمادگی راهداری اردبیل برای خدمات‌رسانی در زمستان اظهار کرد: برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات‌رسانی به مردم در ایام بارش برف در گردنه‌ها و جاده ۲۵ هزار و ۳۶۰ تن ماسه و نمک در انبار ذخیره‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال انجام فرآیند مناقصه ماشین‌های استیجاری هستیم تا مشکل کمبود خودرو نیز رفع شود، تصریح کرد: از آنجایی که استان اردبیل دارای زمستانی سرد و همراه با بارش‌های سنگین است، فعال کردن اکیپ‌های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک‌پاشی جاده‌ها معمولاً سریع‌تر از سایر استان‌ها در اردبیل آغاز می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین در ادامه به فعالیت‌های انجام شده راهداری در هفت ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت ۷ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده و همچنین ۲۶۰ هزار متر لکه‌گیری و رفع چاله در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

هاشمی به اجرای رگلاژ ۴۳ هزار متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اشاره کرد و گفت: برای ارتقای ایمنی راه‌ها ۱۲۲ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اجرا شده و ۱۱۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب از شانه راه و راه‌های شنی استان نیز شن‌ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: درزگیری ۷۰ هزار متر از راه‌های آسفالته استان، خاکبرداری واصلاح پیچ ۱۰۶ هزار و ۷۰۰ متر مکعب از راه‌ها، تنقیه و لایروبی ۸۹۶ دستگاه از پل‌ها و۳۲ هزار و۹۳۳ متر مکعب از زهکشی و دراواسیون پل‌های بزرگ از دیگر اقدامات راهداران در ۷ ماهه گذشته بوده است.

کد خبر 5636893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      ما که از تجدید آسفالت جاده اردبیل به ارجستان که در وضع اسف باری است نا امید شده ایم لا اقل لکه گیری کنید که پر از چاله های وحشتناکی هست که عامل اثلی تثادفات این محور است.