۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد؛

افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت در ۱۱ روستای بیجار

افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت در ۱۱ روستای بیجار

بیجار- مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در ۱۱ روستای شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: در همین راستا ظرفیت پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در ۱۱ روستای شهرستان بیجار افزایش یافت.

وی با اشاره به انجام عملیاتِ تغییر مسیر انتقال، نصب تجهیزات CWDM، مترو SDH و برگردان لاین‌های PDH اظهار داشت: با اجرای این پروژه، پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در ۱۱ نقطه روستایی شهرستان بیجار به میزان سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: با تلاش و همراهی کارکنان منطقه، در حال حاضر امکان ارسال همزمان پیام از طریق صوت و دیتا برای مشتریان این روستاها با کیفیت بالاتر فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان در این نقاط یادآور شد: پهنای باند اینترنت در روستاهای «خاندانقلی» و «قشلاق نوروز» از ۶ به ۱۴ مگ، در روستاهای «خودلان»، «چشمه روباه»، «پیرتاج» و «شیرکش علیا» از ۴ به ۱۶ مگ و در روستاهای «گرگین» از چهار به ۳۰ مگ، «خوش مقام» از چهار به ۱۴ مگ، «خسروآباد» از هشت به ۱۶ مگ، «نجف آباد» از ۶ به ۲۰ مگ و «رقه» از ۶ به ۱۲ مگ ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ایجاد عدالت اجتماعی در ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان ساکن در شهرها و روستاهای استان از استراتژی‌های دارای اولویت در مخابرات منطقه است؛ مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق نیز از سرعت و پهنای باند مناسب و مطلوب برخوردار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام داشت: اقدامات و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های تلفن ثابت، شبکه ارتباطات سیار و دیتا جهت اجرا در روستاهای استان بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران تدوین شده است که به ترتیب اولویت نیز محقق خواهند شد.

وی به همراهی و تعامل مردم استان در راستای اجرای پروژه‌های مخابراتی اشاره کرد و گفت: تداوم این امر زمینه ارائه خدمات با کیفیت تر و به موقع به مشتریان را به دنبال دارد.

کد خبر 5636945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha