۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

اهتمام ویژه دولت سیزدهم برای پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

اهتمام ویژه دولت سیزدهم برای پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

پلدختر- معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها دارد.

سید محمد حسینی امروز شنبه در حاشیه بازدید از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حضور میدانی و مشاهده مشکلات از نزدیک و بررسی مطالبات به حق مردم از برنامه‌های دولت سیزدهم و دلیل سفرهای استانی است.

وی، افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای نسبت به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان در راستای رفع مشکلات دارد که برای تحقق این امر به پیگیری‌ها و هماهنگی با مسئولان استانی نیاز است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: بررسی همه جانبه پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری لازم برای تکمیل آن از جمله پمپاژهای کشاورزی در پلدختر در اولویت و دستور کار دولت است.

حسینی، افزود: پس از آسیب‌ها و خسارات سیل اقدام‌هایی در راستای رفع مشکلات صورت گرفته اما همچنان جای کار باقی است و مشکلاتی وجود دارد که باید با در نظر گرفتن اعتبار لازم برطرف شود که دولت نیز در حد مقدورات به این مهم اهتمام می ورزد.

وی، یادآور شد: نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز همچنان در رایزنی با وزرا پیگیر رفع مشکلات شهرستان از جمله آسیب‌های سیل در حوزه‌های مختلف راه، زمین‌های کشاورزی و… هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: در این سفر پروژه‌های نیمه تمام و زمین‌های خسارت دیده از سیل از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت که پیگیری رفع آن نیازمند تأمین اعتبار و هماهنگی مسئولان است.

کد خبر 5645730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha