۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

استاندار البرز:

تعاونی‌های مسکن در البرز احیا و حمایت می‌شوند

تعاونی‌های مسکن در البرز احیا و حمایت می‌شوند

کرج- استاندار البرز گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات استان باید تعاونی‌های مسکن خود را راه اندازی کنند تا در خصوص تأمین زمین مناسب از سوی دستگاه‌های مربوطه اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه مسکن استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اقدام در جهت تأمین مسکن تمامی اقشار جامعه به ویژه افراد کم برخوردار، در این قرارگاه دنبال می‌شود، افزود: گزارشی از روند اقدامات تأمین مسکن محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سایر نهادهای مسئول در استان اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: رفع موانع تمامی تعاونی‌های دارای مشکل در استان باید در قالب کارگروهی ویژه در دستور کار متولیان قرار گیرد.

عبداللهی گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات استان باید تعاونی‌های مسکن خود را راه اندازی کنند تا در خصوص تأمین زمین مناسب از سوی دستگاه‌های مربوطه اقدام لازم صورت گیرد.

وی افزود: احیای بافت‌های فرسوده در قالب نهضت ملی مسکن در استان یکی دیگر از اهداف استان است که به نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری کمک مؤثری می‌کند.

استاندار البرز گفت: از تحلیل گران حوزه جمعیت و مسکن انتظار می‌رود که افق و چشم انداز دقیقی از وضعیت مسکن در استان البرز ترسیم کنند تا بر اساس آن به برنامه جامعی برسیم.

کد خبر 5649442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha