۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳

مدیرکل منابع طبیعی لرستان مطرح کرد؛

اختصاص ۲۰ میلیارد برای مبارزه با خشکیدگی درختان بلوط در لرستان

اختصاص ۲۰ میلیارد برای مبارزه با خشکیدگی درختان بلوط در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای مبارزه با خشکیدگی درختان بلوط در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شیرزاد نجفی امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان منابع طبیعی کشور و همچنین لرستان و همچنین در سفر رئیس جمهور به لرستان، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با خشکیدگی درختان بلوط استان اختصاص یافت.

وی، عنوان کرد: سال گذشته و امسال اقدامات خوبی را در رابطه با مبارزه با زوال بلوط در سطح استان انجام دادیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، افزود: امسال نیز بنا داریم که عملیات کاشت نهال، کاشت بذر، ایجاد سطوح آب گیر را در حدود دو هزار هکتار از سطح جنگل‌های استان را انجام دهیم.

نجفی، تصریح کرد: در این راستا مناطق را شناسایی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از ۲۰ میلیارد یاد شده، سال گذشته پنج میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد، گفت: امسال نیز سه میلیارد تومان برای مبارزه با خشکیدگی زوال بلوط در استان مصوب شده است.

کد خبر 5650300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      چرای بی رویه‌والبته‌خودچوپانها‌بااره به جون بلوط زاگرس‌افتادن‌وجدیدا‌توی‌این‌خشکسالی‌بجای‌علوفه‌درختان‌بلوط‌روقطع‌وشاخه‌های‌آن‌ردبه‌خوردگله‌میدن‌فکرنکنم‌ده‌سال‌دیگه‌بلوطی‌باشه
    • سعید RO ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      مهمترین کار برای احیای جنگل های زاگرس تخصیص منابع به محیط زیست وجنگلداری برای حفاظت از اين عرصه‌های ارزشمند میباشد...لطفا"پیگیری فرمایید...باسپاس وتشکر "
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      سلام وفت بخیر مبلغ اختصاص داده شده نا چییزه هزینه پذیرای جلسات نمیشه فاتحه درختان بلوط خوانده شد محیط زیست نابود میشه حداقل از طریق صدا وسیما وفضا مجازی فهنگ سازی شود