۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب؛

مولوی عبدالواحد ریگی در مسیر اتحاد امت اسلامی مجاهدت کرد

مولوی عبدالواحد ریگی در مسیر اتحاد امت اسلامی مجاهدت کرد

حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیام تسلیتی مولوی عبدالواحد ریگی را یکی از روحانیون وحدت گرا، انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

بار دیگر دستان تفرقه انگیز و دژخیم دشمنان اسلام از آستین عوامل مزدور آن‌ها بیرون آمد و یکی از روحانیون وحدت گرا، انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساند.

این عالم سرشناس و شاخص اهل سنت که از ائمه جمعه مردمی و با نفوذ منطقه‌ی خاش بود، همواره در مسیر اتحاد امت اسلامی مجاهدت نمود و علیرغم تهدیدهای مکرر از سوی عوامل استکبار از فعالیت‌های خیرخواهانه اسلامی باز نایستاد.

اینجانب شهادت عالم وارسته مولوی عبدالواحد ریگی را به علما ومردم شریف ایران خصوصاً استان سیستان و بلوچستان، علی الخصوص مردم متدین شهرستان خاش و سایر مسلمانان تسلیت عرض می‌کنم. بی شک راه این شهید عزیز توسط رهروان طریق حق و عدالت همچون گذشته ادامه خواهد داشت و اینگونه ترورهای کور و ناجوانمردانه خللی در عزم امت اسلامی برای حرکت به سوی امت واحده ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر 5651995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      مثل آقای هاشمی رفسنجانی