۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

رئیس اورژانس اراک مطرح کرد؛

استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان شهدا اراک

استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان شهدا اراک

اراک- رئیس اورژانس اراک از استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان شهدا این شهر به دلیل افزایش غظلت آلاینده های هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در کلانشهر اراک ضمن آماده باش تعداد ۲۱ عدد پایگاه اورژانس این شهرستان، اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای رسیدگی به بیماران تنفسی در میدان شهدای اراک مستقر گردید.

ایران نژاد افزود: با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌های هوا امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱، اورژانس استان مرکزی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در میدان شهدای اراک مستقر کرد تا در شرایط اضطرار به بیماران قلبی و تنفسی رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: در این اتوبوس آمبولانس ضمن اهدای ماسک به مراجعه کنندگان، اقداماتی نظیر اکسیژن تراپی سرپایی و دیگر خدمات اورژانس به شهروندان ارائه شده و در صورت نیاز به اعزام به مراکز درمانی از دیگر آمبولانس اورژانس جهت این امر کمک گرفته می‌شود.

رئیس اورژانس اراک گفت: این اتوبوس آمبولانس مجهز به هشت تخت ICU و یک تخته احیا است و همچنین تمام اقداماتی که در آمبولانس‌های سبک انجام می‌شود حتی به صورت پیشرفته‌تر در این اتوبوس آمبولانس به بیماران ارائه خواهد شد.

کد خبر 5654172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha