۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

همزمان با آغاز موج جدید بارش ها؛

ترافیک در جاده‌های چهارمحال و بختیاری روان است

ترافیک در جاده‌های چهارمحال و بختیاری روان است

شهرکرد_رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر کلیه جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری باز است و تردد در آن ها انجام می‌شود.

سرهنگ غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رزمایش طرح زمستانی را به صورت هم زمان با سراسر کشور به منظور آمادگی سازمان‌ها و ادارات دخیل در امر ترافیک به همراه یگان‌های انتظامی و پلیس راه و راهبر برای امداد رسانی و خدمات در مناطق کوهستانی در طول فصل زمستان برای رانندگان و هم استانی‌ها برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری رزمایش طرح زمستانی این بود که با وجود بارش نزولات آسمانی به ویژه برف در ایام زمستان بتوانیم خدمات را برای مردم داشته باشیم.

نوربخش ادامه داد: همان طور که پیش بینی شده بوده از اوایل صبح امروز بارش اولین برف پاییزی را در شهرستان کوهرنگ، گردنه‌های چری و شاه منصوری و هم چنین بارش برف در بعضی مناطق و شهرستان‌های استان را شاهد بودیم.

وی اذعان داشت: با ادامه این بارش‌ها به صورت پراکنده در جاده‌ها، توصیه می‌شود رانندگانی که در محورهای برون شهری و کوهستانی استان ت ردد دارند ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو تجهیزاتی مثل زنجیر چرخ و البسه گرم را همراه خود داشته باشند.

کد خبر 5656231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha