۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان مطرح کرد؛

پخش ویژه‌برنامه‌های شب یلدا در لرستان از رسانه ملی و استانی

پخش ویژه‌برنامه‌های شب یلدا در لرستان از رسانه ملی و استانی

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پخش ویژه‌برنامه‌های شب یلدا در این استان از صدا و سیمای ملی و استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با همکاری صداوسیمای مرکز لرستان ویژه‌برنامه‌های شب یلدا از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد.

وی، اظهار کرد: در راستای معرفی آداب و رسوم مردم لرستان در شب یلدا (شو چله) با همکاری صداوسیمای مرکز لرستان دو برنامه متفاوت از شبکه‌های ملی و استانی روی آنتن خواهد رفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه آئین شب یلدا ماه اخیر در فهرست آثار معنوی جهان به ثبت رسیده و باید در بین مردم بیشتر معرفی شود، افزود: یک ویژه‌برنامه در حمام تاریخی «گپ» خرم‌آباد از شبکه یک سیما و یک برنامه هم با موضوع یلدا به صورت زنده از شبکه لرستان در نظر گرفته شده است.

حسن پور ضمن قدردانی از همکاری خوب صداوسیمای مرکز لرستان در راستای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم غنی مردم لرستان از طریق رسانه‌های ملی و استانی، بیان داشت: به همین منظور چند گزارش و مستند خبری نیز از طریق اخبار استان و رادیو لرستان با حضور کارشناسان مردم‌شناس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهیه شده است.

وی، بیان داشت: در مناسبت‌های فرهنگی، برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که خوشبختانه صداوسیمای مرکز لرستان نیز در این خصوص همکاری بسیار خوبی در اطلاع‌رسانی این رویدادها با این اداره کل دارد.

کد خبر 5658343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha