۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳

وزیر علوم:

راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل مجوز هیئت امنا می‌خواهد

راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل مجوز هیئت امنا می‌خواهد

اردبیل- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: احداث دانشگاه صنعتی در اردبیل نیازمند مجوز هیئت امنا است و ما نیز سعی می‌کنیم تا از راه‌اندازی دانشگاه حمایت کنیم.

محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اگر مصوبات هیئت امنا راه‌اندازی دانشگاه صنعتی وجود داشته باشد، ما در دولت سیزدهم تلاش خواهیم کرد تا این دانشگاه را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: در مورد جزئیات راه‌اندازی این دانشگاه نمی‌توان به صراحت سخن گفت بلکه بعد از بررسی ابعاد مختلف و پیگیری که نمایندگان استان در مجلس دارند، تلاش خواهیم کرد تا شرایط مطلوبی را برای اجرایی شدن این مصوبه انجام دهیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد آخرین وضعیت دانشجویان آزادشده در اغتشاشات اخیر گفت: آمار دقیقی در این زمینه نداریم.

زلفی‌گل در ادامه به مصوبات دور اول سفر اشاره کرد و افزود: متأسفانه در دور اول سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مصوبه‌ای در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی نبوده و ما در کنار تأمین اعتبارات مورد نیاز در حد مقدورات انتظار داریم تا مسئولان این استان و نمایندگان در دور دوم سفر، تلاش جدی‌تری را برای انجام مصوبات داشته باشند.

وزیر علوم ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در استان اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه با توافق استاندار اردبیل قرار شد تا بخشی از اعتبارات در بودجه امسال و بخشی نیز در بودجه سال آینده مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 5660461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha