۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰

مهر روایت می‌کند؛

«نه» قاطع مردم به ایجاد آشوب و ناامنی با استقبال از شب یلدا

«نه» قاطع مردم به ایجاد آشوب و ناامنی با استقبال از شب یلدا

بررسی‌های میدانی از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر تهران دارد و پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» با پاسخ منفی قاطع مردم مواجه شده است.

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ از روزهای گذشته دشمنان قسم خورده ایران اسلامی طی فراخوان‌های متعدد با کلیدواژه‌های مختلف و در عین حال تکراری هم‌چون «اعتصاب سراسری» و «اعتراض گسترده» سعی در ایجاد مجدد آشوب، اغتشاش و ناامنی در شهرهای گوناگون و به‌طور ویژه تهران به‌عنوان پایتخت کشور داشتند.

به‌همین جهت جریان رسانه‌ای منتسب به دشمن سعی ویژه‌ای در جهت اعتصاب‌نمایی در طول روز از راسته‌های تجاری تهران و تلاش در جهت آشوب‌نمایی در شب و در مناطق مرکزی شهر کرده و می‌کند.

ید رسانه‌ای ضدانقلاب با رویکردی «ایران‌ستیز» بار دیگر در جهت دمیدن به آتش خاموش شده اغتشاش و آشوب در کشور اقدام کرد و در همین راستا فراخوان گسترده‌ای برای روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه منتشر کرد؛ اما پروژه شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» بار دیگر توسط مردم با شکست سنگینی مواجه شد.

خبرنگار مهر به‌منظور آگاهی از وضعیت شهر تهران در روز جاری به معابر و میادین اصلی پایتخت رفت و روایتی که می‌خوانید، ماحصل این حضور میدانی است.

از حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا چهارراه ولیعصر (عج) تردد عادی شهروندان و به‌طور خاص دانشجویان در حال انجام است و کسبه این راسته نیز در حالت فعالیت تجاری خود هستند.

در خیابان لاله‌زار نیز فعالیت عادی مغازه‌داران در جریان است و شهروندان برای تهیه مایحتاج خود به مغازه‌های این راسته مراجعه می‌کنند.

از حد فاصل دروازه دولت تا چهارراه ولیعصر (عج) فعالیت عادی شهروندان و عبور و مرور خودروها در جریان است و از چهارراه ولیعصر (عج) تا خیابان آزادی تردد معمول شهروندان در معابر و فعالیت عادی کسبه در حال انجام است و دست‌فروشان در حال فروش اقلام ویژه شب یلدا هستند.

بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر دارد و بر همین اساس به نظر می‌رسد که پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» که از سوی دشمن به‌عنوان یک اولویت دنبال می‌شود، با پاسخ منفی و قاطع مردم مواجه شده است.

کد خبر 5660901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      1 2
      دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی یعنی کی؟ مشخصا نام ببر
      • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
        0 0
        شما نمیدونی ؟؟؟؟
    • محمدحسین IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 1
      الحمدلله! 🍃🇮🇷
    • محمدحسین IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      5 13
      از زمانی که لیدرهای این وطن‌فروش‌های بی‌وطن سربه‌گونی شدن، تفاله‌هاشون هم گم‌وگور شدن. تا باد چنین بادا!
    • یک ایرانی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      4 5
      اخه باید کسی احمق باشه که امثال بیغیرت علی کریمی داره عشق حال خودشو اونور میکنه بعد به مردم بگه بیاد تو خیابان اگه واقعا این جور ادمها مردم را دوست داشتند تو این تحریم ووضع بد نردم دست جهار تا طبق ضعیف را میگرفتند نه گرفتارشون کنه جوانهای که نمیدونند این ادمها که اونور یرایمون لقمه گرفتند دشمند
    • ناشناس IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      مرگ بر امریکا ،اسرائیل ؛ وانگلیس و منافقین درود بر شهیدان