۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دغدغه امروز طلاب حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف است

دغدغه امروز طلاب حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی دغدغه امروز طلاب را رفع مشکلات مردم در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... دانست و گفت: روحانیون می‌توانند از طرق مختلف این مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی ظهر چهار شنبه در دیدار رئیس اتاق اصناف بجنورد اظهار کرد: تاریخ نشان می‌دهد که اصناف و کسبه همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و نقش مؤثر آن‌ها در مسائل مختلف جامعه غیرقابل‌انکار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: حضور طلاب و روحانیون در مساجد و اماکن مذهبی فقط به‌صرف اقامه نماز جماعت نیست؛ بلکه ما معتقدیم که روحانیون امام یک جماعتی هستند که می‌توانند مسائل و مشکلات مردم را با ارتباط‌گیری‌هایی که دارند، رفع کنند.

وی افزود: امروز دغدغه طلبه‌ها در جوامع مختلف شهری و روستایی دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلفی مانند مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و … و تلاش کردن برای رفع آن موانع و مشکلات است که برخی از اقدامات ایشان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برای مردم بازگو شده است.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان کرد: یکی از مخاطبان اصلی ما که در همه مسائل و مشکلات جامعه تأثیرگذارند، جامعه اصناف و بازاریان هستند که می‌توان با ارتباط‌گیری مؤثر نسبت به وظیفه جامعه پردازی که مورد مطالبه رهبری و از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است، دست پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در مسائل اخیری که در کشور به وجود آمد، چشم و گوش خیلی از افراد در داخل و خارج از کشور به دنبال این بود که ببینند بازاری‌ها چه رفتاری دارند و نظر آن‌ها چیست و دشمن هم کمی به موضوع دامن زد و موج‌سواری کرد و موانع و آسیب‌هایی هم در این حوزه بر جامعه وارد شد و ما خلأ خودمان را در آن احساس کردیم.

وی در پایان گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا در حد توان خدمات و ظرفیت‌هایمان را برای برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ویژه بازاریان را در اختیار اتاق اصناف قرار دهیم و با تعامل بیشتر و بهتر نسبت به ارتقا جامعه اصناف به سمت اهداف عالی انقلاب و اسلام عزیز اقدام کنیم.

کد خبر 5661712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha