۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸

استاندار گلستان خبرداد؛

تخصیص ۲۰ هزار و ۷۸۰ میلیارد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان

تخصیص ۲۰ هزار و ۷۸۰ میلیارد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان

گرگان- استاندار گلستان گفت: در کمتر از ۱۰ ماه از سفر رییس جمهور به گلستان ۲۰ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبارات بخش عمرانی به استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: پس از سفر اسفند ماه ۱۴۰۰ رییس جمهور به گلستان و در هفته‌های پایانی سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این استان تخصیص یافت.

استاندار گلستان افزود: پس از سفر رئیس جمهور و در مجموع سال گذشته و ۹ ماهه نخست امسال شاهد تزریق ۲۰ هزار و ۷۸۰ ریال اعتبار عمرانی به گلستان هستیم.

وی در خصوص ضرورت شفافیت در اعطای انواع تسهیلات برای اشتغالزایی در گلستان، اظهار کرد: در دولت سیزدهم هیچ چیز پنهانی نداریم و همه مباحث باید برای مردم شفاف باشد؛ تلاش کرده‌ایم تمام مصوبات کارگروه‌ها و صورت جلسات کمیسیون‌ها در معرض دید همگان باشد.

زنگانه با اشاره به مشکلات حوزه آب شرب در گلستان گفت: با وجود اعتبارات گسترده دولت مردمی برای حل مشکل آب شرب برخی از مناطق استان مانند کلاله در حال حاضر و در فصل زمستان هم با مشکلاتی مواجهه هستند.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته دبی آب شرب حدود ۷۰۰ چاه آب شرب به نصف رسیده و این موضوع مشکلات جدیدی را فراروی ما قرار داده است.

استاندار گلستان افزود: فقط در حوزه اعتبارات آب شرب شهرستان گرگان شاهد افزایش ۳۷ برابری بودجه و منابع مالی بوده‌ایم.

زنگانه تاکید کرد: برای عبور گلستان از کاستی‌های مزمن که مربوط به دهه‌های گذشته است باید چند برابر گذشته تلاش کنیم.

کد خبر 5664476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha