۴ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۹

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی:

دستگاه‌ها سهمیه ۲۵ درصدی استخدام خانواده شهدا را رعایت کنند

دستگاه‌ها سهمیه ۲۵ درصدی استخدام خانواده شهدا را رعایت کنند

ارومیه - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی به رعایت قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدام ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین داود میرزایی عصر یکشنبه در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مهاباد با بیان اینکه اگر دستگاهی این مهم را انجام نداده است باید درصدد جبران آن باشد، افزود: جذب و تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا که در دوران سخت با فداکاری و ایثار پیروزی نظام را در عرصه‌های مختلف رقم زدند ضروری و عمل به مصوبه قانونی است.

وی با بیان اینکه هر گونه کم کاری دستگاه‌های اجرایی در این بخش قابل قبول نیست، ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی در حوزه‌های علمی و نظامی با همت همین خانواده شهدا و ایثارگر به خاری برای دشنمان تبدیل شده و دنیای غرب آن را بر نمی‌تابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: فتنه‌هایی که جهان استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته برای ساقط کردن هر حکومتی کافی بود ولی توسعه و ترویچ فرهنگ ایثار و مقاومت تاکنون ما از از گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

حجت السلام میرزایی ضمن قدردانی از حافظان امنیت یادآور شد: پروردگار در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش داشته و در نهایت همه اتفاقات این نظام بوده که با صلابت به راه خود ادامه داده است.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این جلسه اظهار کرد: ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ترویج ارزش‌ها، اخلاق و معارف است و همین از خودگذشتگی ما را در برابر تمام توطئه دشمنان پیروز نگه داشته است.

حسن عباسی اضافه کرد: تنها راه تداوم و صیانت از انقلاب اسلامی ترویج ایثار و از گذشتگی است که می‌توان نقطه تمایز ما با دشمنان قسم خورده باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی صبح امروز با حضور در مزار شهدای مهاباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با خانواده ۲ شهید سرافراز این شهرستان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶ کیلومتری ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

کد خبر 5665217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha