۴ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲

متخلفان اقتصادی در قزوین ۱۰۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان اقتصادی در قزوین ۱۰۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی قزوین در ۹ ماهه نخست سال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش ۱,۰۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور گفت: تعزیرات حکومتی در ۹ ماهه نخست سال جاری به ۸ هزار و ۱۳۷ فقره پرونده کالا و خدمات، ۱ هزار و ۱۶۵ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز، ۳۸۱ فقره پرونده بهداشت دارو و درمان رسیدگی کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری جمعاً به ۹ هزار و ۶۸۳ فقره پرونده اقتصادی رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت بیش از یکهزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند یادآور شد: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در این مدت به ترتیب مربوط به «عدم درج قیمت»، «گرانفروشی و کم فروشی»، «عدم صدور فاکتور» و «عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی» می‌باشد.

حسن پور با بیان اینکه اقدامات این مرجع جنبه بازدارندگی دارد، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی حامی کسبه منصف و قانون‌مدار بوده و اقداماتش در مقابله با فرصت طلبانی است که از وضعیت بازار سو استفاده و حقوق مردم را ضایع می‌کنند.

وی همیاری مردم، همراهی دستگاه‌های نظارتی به ویژه اتاق اصناف در سلامت اقتصاد، ثبات بازار و کاهش میزان تخلفات اقتصادی را اثرگذار برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان با تاکید بر اینکه با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه برخورد قاطع می‌شود، یادآور شد: شهروندان در صورت هرگونه مشاهده تخلف، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ گزارش کنند.

کد خبر 5665230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha