۶ دی ۱۴۰۱، ۹:۱۴

مهر گزارش می دهد؛

وداع با شهدا ؛ بیعت با حضرت فاطمه (س)

وداع با شهدا ؛ بیعت با حضرت فاطمه (س)

بیرجند_ گروه های مختلف مردم مرکز استان خراسان جنوبی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) با شهدای گمنام دفاع مقدس وداع و با حضرت زهرا (ع) برای دفاع از ولایت بیعت کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در شب شهادت حضرت فاطمه (س) مردم بیرجند با حضور در حسینیه جماران، فاطمه (س) و حسین (ع) گویان با شش شهید گمنامی که در ۱۰ روز گذشته مهمان نقاط مختلف استان بودند، وداع کردند و در عزای پاره تن پیامبر (ص) حضرت فاطمه (س) عزاداری کردند.

در این شب شش آلاله زهرایی به دیدار شهید گمنامی آمده بودند که او هم از لاله‌های بی نشان دوران دفاع مقدس است که پیش از آن در حسینیه جماران بیرجند آرمیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) در این مراسم با اشاره به اینکه همچون حضرت فاطمه (س) باید همواره از ارزش‌ها و ولایت دفاع کنیم، اظهار کرد: درباره حضرت فاطمه (س) ۱۸ آیه و درباره آن حضرت و اولادش ۱۳۵ آیه در قرآن آمده است.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه اعمال ما سبب می‌شود که در مسیر آن حضرت حرکت کنیم و این موضوع رضایت و خوشنودی خداوند را به دنبال دارد.

به گفته وی الگوی ما در سبک زندگی باید حضرت زهرا (س) باشد همان گونه که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آن حضرت را الگوی خود در زندگی قرار داده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی، بیعت عملی با ولایت است، افزود: خدا محوری، انفاق و کمک به نیازمندان، اعتقاد به معاد و قیامت و ولایتمداری از خصوصیات اصلی حضرت فاطمه (س) است.

حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س)، حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج) آئینه تمام‌نمای پیامبر اسلام (ص) هستند.

وی ادامه داد: دشمنان و منافقین برای براندازی حکومت علوی در صدد بر آمدند تا محبت اهل بیت (ع) را از دل‌های دور کنند و مانع ارتباط دینی مردم از طریق ولایت می‌شدند.

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به حضور در صحنه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌ها و ایستادن پای انقلاب معروفند و در دوران فتنه هم مردم استان نشان دادند که الگوی زندگی آنها حضرت فاطمه (س) است که همواره از ارزش‌ها و ولایت دفاع می‌کرد.

وی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی در استقبال از رئیس جمهور مردمی بصیرت زیبایی را به نمایش گذاشتند و با حضور در مراسم ۹ دی یک بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد.

مداحان اهل بیت (ع) هم در این مراسم در عزای حضرت فاطمه (س) مداحی کردند.

کد خبر 5666208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha