۷ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶

رئیس حوزه هنری فارس خبر داد؛

اجرای ۴٠ برنامه فرهنگی توسط کاروان «روایت حبیب»

اجرای ۴٠ برنامه فرهنگی توسط کاروان «روایت حبیب»

شیراز- رئیس حوزه هنری استان فارس گفت: کاروان فرهنگی و هنری روایت حبیب بیش از ۴٠ برنامه فرهنگی و هنری اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نمازی شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه روایت حبیب بیان کرد: کاروان فرهنگی و هنری روایت حبیب به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی از یکم دی ماه لغایت هفتم دی ماه در استان فارس حضور داشت.

وی ادامه داد: این کاروان فرهنگی و هنری علاوه بر اینکه در شیراز برنامه‌های مختلفی فرهنگی و هنری را اجرا کرد در شش شهرستان استان نیز اجرا کننده برنامه‌های فرهنگی و هنری بود.

نمازی تاکید کرد: سفیر ولایت عنوان برنامه‌ای بود که در شش شهرستان فارس توسط این کاروان اجرای میدانی داشت و با استفاده از ظرفیت هنر به معرفی شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه حبیبانه از دیگر برنامه‌های این کاروان فرهنگی و هنری بود که این برنامه رویکرد آموزشی برای کودکان و نوجوانان داشت.

به گفته این مقام مسئول قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب از دیگر برنامه‌های این کاروان فرهنگی بود که این برنامه بالغ بر دو هزار و ۵٠٠ مخاطب دانش آموز داشت.

گفتی است کارگاه خط و نمایشگاه سیار عکس‌های تجسمی نیز دیگر برنامه‌هایی است که توسط کاروان فرهنگی و هنری روایت حبیب در استان اجرا شد.

کد خبر 5667564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha