۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸

منطقه ۱۰ تهران میزبان شهدای گمنام

منطقه ۱۰ تهران میزبان شهدای گمنام

شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: صبح جمعه همزمان با سالروز حماسه ۹ دی و در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، منطقه ۱۰ میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت دفاع مقدس خواهد شد.

وی با دعوت از شهروندان میهن‌دوست، ولایی و غیور برای حضور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام، در تشریح جزئیات برگزاری این مراسم اظهار داشت: مراسم وداع عصر پنجشنبه ابتدا از ساعت ۱۵:۳۰ عصر در کانون سلمان در خیابان کمیل و بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد سیدالشهدا (ع)، باب الحوائج (ع) و الهادی (ع) برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه صبح جمعه نیز از ساعت هفت با برگزاری مراسم پر فیض دعای ندبه به استقبال مراسم تشییع این شهید عزیز خواهیم رفت، تصریح کرد: پس از قرائت دعای ندبه، مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی و مداحی حاج سعید حدادیان و حاج مصطفی خورسندی در مسجد حضرت حجت (عج) در خیابان حسام‌الدین به صورت رسمی آغاز می‌شود.

اخ الصنایع ادامه داد: سپس از ساعت ۱۰، پیکر این شهید گمنام با همراهی شهروندان ولایی و مؤمن به سمت یادمان نورالزهرا (س) واقع در بوستان تهرانی تشییع می‌شود.

وی با بیان اینکه در محل یادمان و مقبره شهید، علیرضا زاکانی، شهردار تهران سخنرانی و حاج نریمان پناهی نیز مداحی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: در نهایت نیز پیکر مطهر این شهید بزرگوار در یادمان نورالزهرا (س) به خاک سپرده می‌شود و مردم منطقه از برکات حضور این یادگار دفاع مقدس بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 5667917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha