۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵

در کارگروه رفع موانع تولید خراسان جنوبی؛

مشکلات هفت واحد تولیدی خراسان جنوبی بررسی شد

مشکلات هفت واحد تولیدی خراسان جنوبی بررسی شد

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکلات هفت واحد تولیدی خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اشرفی ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان‌جنوبی مشکلات هفت واحد تولیدی به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان‌کرد: یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی بحث استمهال بدهی بانکی آن‌ها بود.

اشرفی ادامه‌داد: یک واحد تولیدی در شهر قاین و چند واحد نیز در بیرجند بود که با هماهنگی بانک‌ها موافقت شد بدهی این قبیل واحدها استمهال شد.

وی گفت: مشکل مطرح شده برخی دیگر از واحدهای تولیدی با سازمان تأمین اجتماعی بود و در مورد مفاصا حساب نیاز به تقسیط بدهی داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی اظهارکرد: با این اقدام می‌خواستند هم مفاصا حساب آنها صادر شود و هم بدهی آنها به تأمین اجتماعی تقسیط شود.

اشرفی ادامه‌داد: برخی از واحدهای تولیدی نیز برای تأمین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت به واسطه ارتباط با شرکت‌های پتروشیمی این مشکل مهم واحدهای تولیدی را حل کند.

وی گفت: باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که هم مشکل واحدهای تولیدی رفع و هم بانک‌های عامل به حقوق قانونی خود برسند.

گفتنی است برخی رؤسای بانک‌های عامل خراسان جنوبی درباره وضعیت بدهی واحدهای تولیدی دارای مشکل توضیحاتی ارائه دادند.

کد خبر 5672551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha