۲۱ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۵

جلسه غیرعلنی مجلس درباره روند بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه

جلسه غیرعلنی مجلس درباره روند بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

گفتنی است جلسه غیرعلنی مجلس حدود یک ساعت طول کشید. قرار است بعد از اتمام جلسه غیرعلنی، رئیس جمهور با حضور در مجلس، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به همراه نامه تمدید برنامه ششم توسعه تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

کد خبر 5679223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ح ن IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      0 0
      انشاء الله مجلس مقتدر باشه و زیر بار تمدید برنامه ششم نره. از دولت بخواهد که تا برنامه هفتم ارایه نشود بودجه 1402 بررسی نخواهد شد. خدا نگهدار.
    • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      سلام، دولت فرصت هایی که در اختیار داشت را غنیمت ندانست و همه را سوزاند. اکنون دادن فرصت هایی مانند قبل برای تدوین برنامه هفتم به منزله همکاری در سوزاندن وقت های گران بهاست. دولت باید آنچه تا کنون برای تدوین برنامه هفتم نگاشته را به مجلس ارایه دهد و مجلس نقایص آن را اصلاح کند. خدا نگهدار.
    • ناشناس IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      سلام، دولت تمایل به تمدید برنامه تاریخ مصرف گذشته ی ششم دارد ولی مجلس ظاهرا مخالف است. باید دولت برنامه هفتم را کمتر از یک ماه دیگه ارایه بده تا مجلس بتونه بر مبنای اون بودجه 1402 رو بررسی کنه. انشاء الله که دولت برنامه هفتم رو کمتر از دو هفته ی دیگه بتونه به مجلس ارایه بده و رو سفید بیرون بیاد.