۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

فرماندار بیله‌سوار:

«هفته زن» فرصت مناسبی برای تبیین نقش زنان در جامعه اسلامی است

«هفته زن» فرصت مناسبی برای تبیین نقش زنان در جامعه اسلامی است

بیله‌سوار- فرماندار بیله سوار گفت: هفته زن فرصت مناسبی است که نقش زنان در جامعه اسلامی و دروغ بزرگ فضای جامعه لیبرال نسبت به زنان جامعه اسلام را تبیین کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه بانوان ادارات شهرستان در خصوص هماهنگی اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته زن اظهار کرد: هفته زن فرصت مناسبی است که نقش زنان در جامعه اسلامی و دروغ بزرگ فضای جامعه لیبرال نسبت به زنان جامعه اسلام را تبیین کنید.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته زن، افزود: در ماه‌های اخیر با محوریت مسئله زن مسائلی را در سطح کشور شاهد بودیم که موجبات اغتشاشاتی را فراهم کرد که چرایی آن نیاز به واکاوی و بررسی عمیق دارد.

فرماندار بیله‌سوار با تأکید بر لزوم ارائه برنامه‌هایی در این هفته جهت بررسی ویژگی‌ها و مقام زن در جامعه اسلامی نسبت به جامعه غربی، عنوان کرد: اگر بانوان رابط ادارات در برنامه‌ریزی‌های خود برای برنامه‌های هفته زن شهرستان در این مسیر حرکت کنند تحول در این زمینه صورت خواهد گرفت.

اصغری با بیان اینکه اسلام به مقام زن و خانواده و رعایت عفت بانوان بسیار اهمیت می‌دهد، تصریح کرد: در جامعه اسلامی زن علاوه بر اینکه در جامعه حضوری پررنگ دارد از وظایف همسری و مادری خود نیز غافل نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اسلام نهاد خانواده را به عنوان کانون تربیتی افراد معرفی کرده است، بیان کرد: در جامعه غربی بسیاری از داشته‌های زن از او گرفته شده در حالی که اسلام به جایگاه زنان بسیار احترام می‌گذارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیله سوار با بیان اینکه هفته زن باید هفته تبیین مقام زن در اسلام باشد، افزود: باید برنامه‌های هفته زن در شهرستان با محوریت جوانان و سپردن مسئولیت‌های برگزاری برنامه‌های این هفته به آنان برگزار شود تا شور و نشاط مضاعفی در برنامه‌های این هفته ایجاد شود.

کد خبر 5680586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha