۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی:

۶کمپ اسکان اضطراری در خوی دایر شد/توزیع ۲۲۰۰بسته غذایی

۶کمپ اسکان اضطراری در خوی دایر شد/توزیع ۲۲۰۰بسته غذایی

ارومیه - مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی از دایر شدن ۶ کمپ اسکان اضطراری برای اسکان زلزله زدگان در خوی خبر داد.

امیرعباس جعفری در خصوص آخرین وضعیت امداد و نجات و خدمات رسانی به مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بالا بودن میزان خسارات زلزله در شهر فیرورق تاکنون ۳ کمپ در سالن چندمنظوره آماده شده و در شهر خوی نیز ۳ مکپ در سالن ورزشی برای اسکان زلزله زدگان دایر شده است.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی به مردم زلزله زده خوی تاکنون ۲۲۰۰ تخه چادر توزیع شده است، افزود: همچنین دو هزار و ۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز به همراه لوازم گرمایشی، پتو و موکت تاکنون توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با بیان اینکه از لحظه وقوع زمین لرزه تاکنون تیم های ارزیاب بنیاد مسکن در حال ارزیابی دقیق واحدهای خسارت دیده هستند، گفت: در ارزیابی اولیه ۵۰۰ واحد مسکونی که بین ۲۰ تا ۸۰ درصد آسیب دیده اند شناسایی شده است.

جعفری با اشاره به اینکه تمام نیروهای مدیریت بحران استان و شهرستان به همراه نیروهای امدادی مشغول خدمات رسانی در منطقه زلزله بوده و در حال آماده باش قرار دارند، عنوان کرد: هر روز ۵ هزار پرس غذای گرم به همراه ۲ هزار بسته نان نیز در بین زلزله زدگان خوی توزیع شده و خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در اثر وقوع زمین لرزه ۱۹۴ نفر مصدوم شدند، افزود: ۲۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند و مابقی به صورت سرپایی مرخص شده اند.

کد خبر 5686955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha