۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر پرهیز از اقدامات نمایشی

تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر پرهیز از اقدامات نمایشی

همدان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند از کارهای صرفاً تبلیغی اجتناب کنید و به کارهای عمیق پرداخته شود.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر در باره دیدار مدیران ارشد سازمان تبلیغات با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: در تاریخ ۲۸ دی ماه سال جاری بعد از مدتها انتظار این دیدار انجام شد و رهبر انقلاب در این دیدار از اقدامات خوبی که در سازمان تبلیغات اسلامی انجام گرفته است تشکر کردند و با استناد به آیات قرآنی از خشیت پروردگار به معنای ملاحظه، رعایت و مراقبت بعنوان راهبرد ضروری و همیشگی فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ نام بردند و توجه به اقتضائات اجتماعی در تبلیغ نادیده گرفتن خشیت الهی نیست بلکه در کارهای فرهنگی لوازمی وجود دارد که باید به آنها توجه دقیقی داشت.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در ادامه این دیدار از دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی و تبلیغی خواستند که کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و سروصدا ترسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی از سازمان تبلیغات و حوزه هنری که در عرصه‌های مختلف، کار خوب زیاد کرده‌اند نام بردند افزود: در این زمینه کار و تلاش مضاعف به اندازه ۴۰ سال باید انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: اقتضایات مخاطب را در تبلیغ لحاظ نمایید و شما نسبت به عموم مردم تکلیف دارید ولی رعایت اقتضای مخاطب از لحاظ جاهل، غافل یا معاند است و مخاطب نسبت به شما چه نگاهی دارد در طراحی الگوی تبلیغ بسیار موثر است.

حجت الاسلام نظیری گفت: رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز ما نیاز داریم که عقلیات انقلاب اسلامی را با ایده و طرح‌های جدید در فضای جامعه نشر دهیم و از سرود سلام فرمانده بعنوان یک ایده خلاقانه بوده است نام برده و افزودند برنامه‌ها و ایده‌هایی باید طراحی کرد که مورد پذیرش جوانان و نوجوانان در سطح جامعه قرار گرفته و مسیر خلاقانه ای که مورد قبول تمام توده‌های مردم است باید دنبال کند.

وی افزود: ایشان از جشن غدیر نام بردند و گفتند حفظ شادابی، خوشحالی و خشنودی مردم از دیگر نکاتی است که به عنوان یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی است که باید به آن عمل کنند اگر وضع اقتصاد و زندگی مردم بهتر شود شادابی و خشنودی آنها تا حدودی تأمین می‌شود.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در ادامه از مراقبت از تولید آثار خنثی و بدون جهت‌گیری صحیح نام بردند و تشریح کردند دچار جناح زدگی و جناح گرایی به کام دیگران نداشته باشید و در فضای جامعه به همدلی و اتحاد کلمه نیازمند هستیم و برنامه‌ها و رویکردها به گونه‌ای باشد که در فضای جامعه دچار همدلی و اتحاد شویم.

وی افزود: رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه این دیدار از جوانگرایی، پرورش نیرو و جهاد تبیین نام بردند و افزودند این سه را در اولویت قرار داده‌ایم و سعی داریم به سهم خودمان به تأمین نیازهای فرهنگی جامعه کمک کنیم. رئیس حوزه هنری هم در پایان این دیدار گزارش با بیان اینکه مسیر رشد حوزه در زمینه ادبیات و کتاب را ادامه می‌دهیم خاطرنشان کرد سعی خواهیم داشت در دیگر زمینه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای با تکیه بر ظرفیت درخشان جوانان در همه مناطق کشور فعالیت داشته باشیم.

کد خبر 5687200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha