۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

کشتی کروز امسال به مازندران نمی آید

کشتی کروز امسال به مازندران نمی آید

نوشهر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه کشتی کروز امسال در ساحل استان پهلو نمی گیرد، در عین حال گفت: اتوبوس دریایی به استان آمده است.

صادق برزگر در حاشیه ملاقات مردمی مدیران کل در دفتر استانداری واقع در نوشهر در غرب مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خرید کشتی کروز گفت: پهلوگیری کشتی کروز امسال در استان انجام نمی‌شود زیرا برای ورود کروز محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد که انشا الله با همکاری دستگاه‌ها برای رفع آن تلاش خواهد شد و در حال حاضر اتوبوس دریایی به استان آمده است.

وی با بیان اینکه یک فروند اتوبوس دریایی در بندر نوشهر پهلوگرفته است، افزود: این اتوبوس دریایی ۶۰ نفر ظرفیت دارد و پیش بینی می‌شود از اواخر سال جاری در ساحل استان فعال شود.

وی با اظهار اینکه اتوبوس دریایی در محدوده آب‌های استان از گلوگاه تا رامسر تردد خواهد کرد، ادامه داد: برای ورود کروز محدودیت‌ها و مشکلاتی داشتیم که با همکاری دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکل تلاش می‌شود.

بزرگر همچنین از فعال شدن و رونق ماریناهای ساحلی در استان خبر داد و گفت: یک مارینای ساحلی و گردشگری نیز در شهرستان نوشهر مشغول احداث است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران درباره ساخت اسکله‌های گردشگری نیز گفت: این پروژه در برخی مناطق استان در حال اجرا است.

به گزارش مهر، خرید کشتی کروز و جذب سرمایه گذاری برای آن از ماه‌های قبل توسط مسئولان ارشد استان اطلاع رسانی شده بود.

کد خبر 5691050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha