۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

رئیس سازمان بسیج مداحان:

بیش از هر زمانی نیازمند جهاد تبیین و امیدآفرینی هستیم

 بیش از هر زمانی نیازمند جهاد تبیین و امیدآفرینی هستیم

ساری- رئیس سازمان بسیج مداحان با اشاره به نقشه های دشمن برای ناامیدسازی مردم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند جهاد تبیین هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف ارجونی ظهر پنجشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی در مازندران با اشاره به شکست پروژه اغتشاشات در کشور اظهار داشت: این پروژه‌ها به دلیل همراهی نکردن مردم با آشوبگران شکست خورده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با تلاش شبانه روی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند، قصد و هدف دشمنان از اجرای توطئه‌ها را ناامیدسازی مردم ذکر کرد و گفت: جهاد امیدآفرینی بین مردم باید در دستور کار مسئولان باشد.

وی هیئات مذهبی را بهترین مکان برای ترویج امیدآفرینی ونشاط و شادابی ذکر کرد و گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند جهاد تبیین در بخش‌های مختلف هستیم و باید دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و بازگو و از فرصت دهه فجر برای این کار بهره گرفته شود.

بلال زاهدی مسئول بسیج مداحان سپاه کربلا نیز با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی گفت: رزمایش کمک مومنانه با فراگیری کرونا و طبق فرمان رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفت و هیئات مذهبی نیز همگام با قشرهای مختلف تلاش‌های خوبی برای کمک به نیازمندان در جامعه انجام دادند.

وی خانه سازی، تولید ماسک، اهدای جهیزیه و تجهیزات پزشکی و اهدای خون را از جمله فعالیت‌های هیئات مذهبی در استان ذکر کرد و گفت: پویش‌هایی نظیر هر هیئت پنج خانه، توزیع دو هزار بسته معیشتی و توزیع دو هزار قرص نان در روز ولادت حضرت علی (ع) از جمله برنامه‌ها است.

زاهدی با بیان اینکه در این آئین یک پیرغلام حسینی و دو خانواده شهید جهاد گر «مصطفی نوروزی» و «احمد صالحی» نیز تجلیل می‌شوند، افزود: در کنار آئین افتتاحیه این رزمایش، نمایشگاه توانمندی‌ها، اقدامات، نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها و ابتکارات اعضای سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی سپاه کربلا برپا شد.

کد خبر 5692778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha