۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳

کارشناس هواشناسی اصفهان خبرداد؛

احتمال بارش پراکنده در غرب اصفهان/ وضعیت جوی ۳ روز آینده آرام است

احتمال بارش پراکنده در غرب اصفهان/ وضعیت جوی ۳ روز آینده آرام است

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آسمان اکثر مناطق استان طی سه روز پیش‌رو صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در نواحی مرکزی اصفهان مه صبحگاهی انتظار داریم.

وی با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید در ساعات بعد از ظهر بویژه در نیمه جنوبی و شرق استان محتمل است، افزود: کماکان در مناطق غربی اصفهان احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح امروز اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی از سمیرم با ۲۲ میلیمتر، دهق با ۸.۲ و نجف آباد با ۳.۵ میلیمتر بوده و بارش‌های کمتر از ۲ میلیمتر در سایر شهرهای استان ثبت شده است.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۹ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5699092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha