۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

همزمان با دهه فجر؛

افتتاح و کلنگ زنی ۸۰ پروژه عمرانی در نهاوند

افتتاح و کلنگ زنی ۸۰ پروژه عمرانی در نهاوند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: ۸۰ طرح کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دهه فجر یاد آور ظهور یک انقلاب بزرگ و به نوعی یکی از بزرگترین وقایع قرن بود که با درایت و بزرگی که امام خمینی (ره) داشتند توانستند در مقابل دسیسه‌های دشمن و گروهک‌های ضد انقلاب ایستادگی کنند و ثمره آن‌را برای آیندگان پابرجا نگاه دارند.

وی افزود: در طول این ۴۴ سال هدف دشمن موضوعات مختلف بوده است ولی دو موضوع خیلی مهم در رأس آنهاست، یکی خدشه وارد کردن به حقایق انقلاب و دیگری بحث نفوذ که رهبر انقلاب به مراتب به آن اشاره کرده است.

فرماندار نهاوند گفت: جهاد تبیین یکی از موارد مهمی است که می باست در ایام دهه فجر پر رنگ تر باشد حفظ و حراست از مبانی و ارزش‌های اسلامی از وظایف عمده ماست، اطلاع رسانی دستاوردهای شاخص نظام و پیشرفتهای که در زمینه‌های علمی، پزشکی و فناوری‌های بدست آمده در کشور برای همگان روشن و شفاف سازی شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال حدود ۲۴ جلسه برگزار شد و کمیته‌های ۲۲ گانه تشکیل شده‌اند، در دهه فجر امسال پروژه‌های بهداشت و درمان، شهرداری، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، راهداری، کمیته امداد، و دیگر ادارات شهرستان راه اندازی و کلنگ زنی خواهند شد.

احمدوند گفت: در این دهه ۶۵ طرح افتتاح و ۱۵ طرح کلنگ زنی می‌شود و در بحث اعتبارات ریاست جمهوری هم اعتبار شهرستان به ۹۲۷ میلیارد تومان ارتقا یافت.

کد خبر 5699159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha