۲۶ مهر ۱۳۸۶، ۹:۱۹

حبیب کاشانی:

عده ای نمی خواهند مردم خوشحال باشند / تلویزیون از قول من دروغ پخش کرد

عده ای نمی خواهند مردم خوشحال باشند / تلویزیون از قول من دروغ پخش کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال در اعلام خبر محرومیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک روز پس از برگزاری دربی شصت و سومین تاکید کرد که عده ای با این کارها نمی خواهند مردم خوشحال باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی در حاشیه نشست شورای تامین شهر تهران با بیان این مطلب افزود: پس از 28 سال در دربی تهران با هم بودن را تجربه کردیم. در این بین همه تلاش کردند تا توانستیم یک روز خوب و به یاد ماندنی را در فوتبال کشور رقم بزنیم.

حیات و ممات یک مدیر بسته به نتیجه دربی است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه "حیات و ممات یک مدیر بسته به نتیجه دربی است" رفتارهای تنش زا مربیان، بازیکنان و هواداران دو تیم پیش از برگزاری این بازی را مرتبط با این موضوع خواند.

عده ای از خوشحالی مردم ناراحتند
وی در ادامه از تلاش های باشگاه پرسپولیس برای کاهش تنش های پیش از دربی یاد کرد و با گلایه از فدراسیون فوتبال در اعلام خبر محرومیت دو باشگاه بزرگ پایتخت افزود: یک روز پس از دربی تهران که با اتفاقات شیرین همراه بوده است خبر محرومیت تماشاگران استقلال و پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می شود که کام شیرین هواداران دو تیم تلخ شود. انگار عده ای هستند که نمی خواهند خوشحالی مردم را ببینند و از شادی آنها ناراحتند.

تقدم و تاخر در تشویق و تنبیه را رعایت نمی کنیم
کاشانی با اذعان به این نکته که فدراسیون فوتبال در تنبیه و تشویق خود تقدم و تاخر را رعایت نمی کند، افزود: سوم مهرماه به دنبال فحاشی چهار نفر به مربی یکی از تیم ها کمیته انضباطی حکمی را صادر می کند اما ابلاغ آن موکول می شود به زمانی که مردم خوشحالند. وقتی همه از سلامت دربی خوشحالند با اعلام رای محرومیت بلافاصله می گوییم مردم خوب نیستند. بهتر بود فدراسیون فوتبال برای تنبیه دو تیم استقلال و پرسپولیس رای محرومیت آنها را 2 هفته دیرتر اعلام می کرد تا شیرینی کام فوتبالدوستان تلخ نشود.

از قول من در تلویزیون دروغ گفتند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان ساخت: امسال سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی است. با این شرایط انتظار می رود در سازمان صدا و سیما که ریاست آن از سوی مقام معظم رهبری حکم می گیرد به این مهم توجه شود. متاسفانه پیش از دربی شهر تهران خبرنگار یکی از برنامه های ورزشی سیما به دروغ از قول من عنوان می کند که "مدیرعامل پرسپولیس گفته چند گل به استقلال می زنیم" در حالی که به هیچ وجه این چنین نبوده است.

سیما انصاف را رعایت نکرد
وی ادامه داد: بیان این مسائل دروغ پیش از دربی تحریک کننده بود و قطعا این نکته را در نامه ای به اطلاع آقای ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا و سیما خواهیم رساند. اینکه تلویزیون ملی ایران پس از آنکه دربی با زحمات زیاد گروهی برگزار شده اقدام به پخش دستشویی های ورزشگاه می کند به هیچ عنوان درست نیست و جانب انصاف رعایت نشده است.

به کارهای فرهنگی توجه نمی شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازهم از صدا و سیما گلایه کرد و گفت: بهتر است صدا و سیما در زمینه ورزش هم کار فرهنگی انجام دهد. متاسفانه تلویزیون ما حاضر نیست یک دقیقه از تبلیغات خود را کم کند و کار فرهنگی باشگاه ها را نشان دهد. ما انتظار داریم زمانی که یک فوتبال 90 دقیقه ای مجانی از سوی سیما پخش می شود حداقل یک دقیقه هم فعالیت ها فرهنگی تیم ها مورد توجه قرار گیرد.

کاشانی در تضاد با رفتار چند ماه اخیر باشگاه پرسپولیس در قبال ورزشگاه آزادی این بار خدمات این ورزشگاه را ارج نهاد و از تلاش های نیروی انتظامی، شرکت واحد و کلیه دست اندرکاران برگزاری شصت و سومین دربی شهر تهران تشکر کرد.

کد خبر 570400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha