۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است

قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: روحیه انقلابی از جنس جسارت و عبور از ناشناخته‌ها بوده و احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی رجحانی در آئین نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب و افتتاح همزمان ۵۷ طرح کشاورزی استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: انقلاب از جنس تحول است و انقلابی کسی است که به دنبال تغییر بزرگ و تحول است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین تحول خواهان بودند و بزرگترین نوآوری او پیوند بین اسلامیت و جمهوریت و خود انقلاب بود.

این مسئول عنوان کرد: دنیای امروز در مسیر خود و در جهت اهدافی که هر کشوری دنبال می‌کند به دنبال ترویج نگاه تحولی هستند.

وی گفت: در این دنیا روحیه تحول خواهی ترویج می‌شود و به طور مشخص در توسعه اقتصادی امروز کارآفرینی به طور ویژه مورد توجه قرار دارد که تعریف آن جسارت برای انجام کار بزرگ است و برای خلق ارزش‌های بزرگ با هر تعریفی که هر دیدگاهی دارد سبک زندگی تحول خواهی لازم است.

رجحانی با طرح این سوال که آیا تکرار مواضع انقلابی انقلابی گری است تصریح کرد: پاسخ قطعی به این سوال منفی است، انقلابی در جامعه امروز ما به معنی فردی است که وضع روز را بشناسند و بر مبنای آن به دنبال خلق نوآوری باشد، وظیفه انقلابی امروز درک مشکلات و جنگ اقتصادی و خلق ارزش با محوریت ارزش‌های جامعه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تبیین کرد: در وضعیت امروز لازم است که در مسیر اقتصادی کشور کار نو بکنیم و جسورانه به خط بزنیم.

وی یادآور شد: ما زمینه انقلاب را از ۵٠ سال پیش داشته‌ایم و در اقتصاد هم باید این فرهنگ را بیاوریم تا آسیب نبینیم، بررسی‌ها نشان می‌دهد هر زمینه که به توفیقی دست یافته‌ایم بر همین مبنا حرکت کرده‌ایم و هر زمان که از ناشناخته‌ها نرسیدیم آسیب دیده‌ایم.

رجحانی در خاتمه تاکید کرد: احیا دشت قزوین نیازمند همان روحیه نترس و جسور و انقلابی است، اگر با همان روحیه تلاش کنیم می‌توانیم شگفتی خلق کنیم.

کد خبر 5704196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha