۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹

با حضور مسئولان؛

نخستین تقاطع غیرهمسطح ۳ سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد

نخستین تقاطع غیرهمسطح ۳ سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد

شاهرود- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین تقاطع غیرهمسطح سه سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین تقاطع غیر همسطح سه سطحی در میدان ولایت شهر شاهرود و با هدف کاهش تصادفات شهری کلنگ زنی شد.

محسن احمدی شهردار شاهرود در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: این پروژه در سال ۹۶ مصوب شد اما اتفاق خاصی برای آن رخ نداد اما در دوران جدید شورای شهر و در اسفندماه سال قبل این پروژه تقاطع سه سطحی، مصوب شد.

احمدی با بیان اینکه شورای شهر با قاطعیت به اجرای این طرح در شاهرود رأی داد، ابراز کرد: اجرای این طرح به واسطه ترافیکی که میدان ولایت دارد به خصوص در کاهش تصادفات نقش اساسی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شورای ترافیک شهرستان شاهرود خوشبختانه با همراهی خوبی که با مجموعه مدیریت شهری داشتند، توانستند نقشی خوبی در کلنگ زنی و اجرای این طرح داشته باشند، بیان کرد: همراهی مدیریت شهری و همچنین شورای ترافیک باعث رقم خوردن کاهش ۸۰ درصدی تلفات رانندگی در سال ۱۴۰۱ در شهر شاهرود شده است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه این طرح به لحاظ اهمیت است چرا که از سال ۹۶ تاکنون هفت نفر در میدان ولایت شاهرود کشته شدند، ابراز کرد: این نشان می‌دهد که مسیر میدان ولایت حادثه ساز است.

احمدی با بیان اینکه این میدان بسیار پر خطر از باب تردد و عبور و مرور است، بیان داشت: مردم منطقه میدان ولایت همیشه با ترس و دلهره از این منطقه عبور می‌کنند و دلیل آن هم وقوع هفته‌ای سه تصادف جرحی در این میدان است که نشان می‌دهد نیاز داریم اجرای طرح غیر همسطح را حتماً صورت دهیم.

به گزارش مهر، این طرح قرار است به صورت تقاطع سه سطحی برای تردد در مسیر خیابان مطهری تا راه آهن، مسیر رویان و همچنین شهرک ولی عصر (عج) اجرا شود. همچنین در مسیر اجرای این طرح پل زیرگذر با عرض هفت متر و ۳۰ سانتی متر شامل ۱۳ دهانه و طول ۹۰۰ متر ساخته خواهد شد.

کد خبر 5705125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha