۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان:

بانوان در خط مقدم اقتصاد و ولایت‌مداری هستند

بانوان در خط مقدم اقتصاد و ولایت‌مداری هستند

اهر- مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان گفت: بانوان در خط مقدم اقتصاد و ولایت‌مداری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نسرین پیرسمساری ظهر امروز جمعه در هشتمین جشنواره غذاهای سنتی و سالم در روستای زنجیربلاغ با تبریک ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری علی‌رغم حاشیه‌سازی‌ها و توهین‌ها، جایگاه زنان در جامعه را به خوبی ترسیم کردند و بانوان ما علی‌الخصوص مادران و همسران شهدا نشان دادند که زینبی‌وار در متن جامعه بوده و در حاشیه نیستند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور بانوان افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا به امروز با وجود. تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی اعمال می‌شود، بانوان در خط مقدم اقتصاد و ولایت‌مداری هستند. امام راحل به دنیا نشان داد که زنان باحجاب در متن جامعه بوده و جایگاه ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی بابیان این‌که زنان رهبران خانواده و نهضت انقلاب و حجاب هستند، گفت: زنان شرقی سست عنصر هیچ نقش و دخالتی در سرنوشت خود، خانواده و کشورش ندارد و زن غربی اسیر دست نظام سرمایه‌داری غربی به‌عنوان کارگران ارزان کارخانجات هستند و عملاً گسست خانواده‌ها را در غرب می‌بینیم.

پیرسمساری تصریح کرد: مقام معظم رهبری الگوی سوم زن مسلمان را مطرح کرده و نشان دادند که زنان مسلمان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … نقش‌آفرین باشند، امروز زنان شهری، روستایی و عشایری مسلمان رهبری جامعه و خانواده را به ظهور رسانده‌اند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور بانوان با قدردانی از زنان روستایی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: وظیفه دارم تا سلام گرم استاندار را به اهالی روستای زنجیربلاغ به خصوص بانوان توانمند روستایی برسانم.

کد خبر 5705826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha