۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹

سردار نقدی:

سقوط و افول قدرت آمریکا در دنیا/ دشمن از پیشرفت ایران وحشت دارد

سقوط و افول قدرت آمریکا در دنیا/ دشمن از پیشرفت ایران وحشت دارد

خرم‌آباد- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به سقوط و افول آمریکا در منطقه و جهان، گفت: دشمن از پیشرفت‌های ایران در عرصه های‌مختلف وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم آباد، اظهار داشت: شهیدان استقلال، آزادی، امنیت، عزت، پیشرفت و حاکمیت اسلام را برای ما به ارمغان آوردند.

اعلام وفاداری مردم با شهیدان و امامین انقلاب

وی با بیان اینکه شهیدان با نثار هستی خویش این مواهب را نصیب ملت کردند، افزود: درود می‌فرستم به مردان و شیر زنان قهرمان که انقلاب را به ثمر نشاندند و شما مردم غیور که ۴۴ سال از انقلاب پاسداری کردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم، گفت: مردم لرستان معنای غیرت و جوانمردی را از شما به یاد داریم.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه لرستان یعنی آزادگی، شجاعت، دلیرمردی، ایستادگی، مقاومت، فهم، بصیرت، ولایتمداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستادن، افزود: لرستان سرزمینی است که برای این آرمان‌های بلند خود بیش از شش هزار و ۵۵۰ شهید تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان کوردل ببینند اینها مردم ایران هستند، این جمعیتی که قاب دوربین‌ها از نمایش عظمت آنها ناتوان هستند، ادامه داد: این جمعیت با عشق و شور آمده‌اند تا اعلام وفاداری کنند به راه شهیدان و امامین انقلاب، مرحبا و آفرین به شما مردم ایران که در همه شهرها و روستاها حماسه آفریدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز ده‌ها میلیون جوان و پیر آمده‌اند، بیان داشت: ملت ایران ۴۴ سال پیش دیکتاتوری شاهانه را محو کردند تا مسیر آینده خود را رقم بزنند.

قدرت دفاعی بی‌نظیر ایران در منطقه

سردار نقدی با بیان اینکه همه می‌دانستیم که این راه سختی دارد، مشکلات دارد، هر انسانی که بخواهد پیشرفت کند باید سختی بکشد، افزود: قبل از پیروزی انقلاب، همه چیز ما وارداتی بود، فرهنگ، صنعت، ارتش و … ما وارداتی بود و دست ما جلوی دشمن دراز بود، ملت اراده کرد که از این ذلت بیرون بیاید، ملت تصمیم گرفت که خودش نیازهای خود را تأمین و تولید کند، تصمیم گرفت به جای اینکه فرهنگ وارداتی غرب را بر خودش مسلط کند، فرهنگ ملی و مذهبی خودش را دنبال کند، ملت تصمیم گرفت که به جای اینکه آمریکایی‌ها برای او تصمیم بگیرند که چه کسی رهبر، نخست وزیر و وزیر کشورش باشد، خودش تصمیم بگیرد.

وی، گفت: ملت تصمیم گرفت که از قعر جدول علم و دانش، خودش را به بالای قله علم و دانش برساند، وقتی ملتی می‌خواهد که قهرمان و پیش رو باشد، سختی‌های راه را می‌داند، لذا ملت شکنجه‌های دوران شاه را تحمل کرد، کشتارها را تحمل کرد، ملت در مقابل دژخیمان شاه به میدان آمدند، سختی‌ها را تحمل کردند، همه همراهی کردند، همه تصمیم گرفتیم که ارزش‌های خود را پاس بداریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بعد از پیروزی بزرگی که در ۲۲ بهمن نصیب ما شد، دشمن بیکار ننشست، دشمن سعادت و آزادی ملت ما را نمی‌خواست، گفت: دشمن ذلت ما را می‌خواست تا همه منابع، نفت و معادن ما را برای پیشرفت خودش غارت کند و ما را عقب مانده نگه دارد.

سردار نقدی تاکید کرد: اما ما سختی کشیدیم و پیشرفت کردیم، تحمل مشکلات ارزشش را داشت، کشوری که در رتبه ۵۳ علمی دنیا بود، امروز در رتبه ۱۵ علمی دنیا قرار دارد.

وی با اشاره به قدرت دفاعی بی نظیر امروز ایران اسلامی در منطقه، گفت: همه عالم معترف هستند که قوی‌ترین قدرت منطقه، ایران اسلامی است، ایران یکی از قوی‌ترین نیروهای مسلح دنیا است.

دشمنان از پیشرفت‌های ایران وحشت دارند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی تفنگ داران انگلیسی و آمریکایی را چند صد متر وارد آب‌های ساحلی ایران شده بودند را اسیر کردند و به خفت کشیدند، عنوان کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه نظامی اقدامات و کارهای بزرگی است که صورت گرفته است.

سردار نقدی با اشاره به سنگ اندازی دشمنان در مقابل پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: امروز همه ارکان نظام با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است، این برای دشمنان که می‌خواهند ملت‌ها را چپاول کنند، خیلی سخت و غیر قابل تحمل است.

وی، بیان داشت: رسیدن به این پیشرفت، عظمت و اینکه برای کشورها الهام بخش باشی و…، سختی دارد و ما همه این سختی‌ها را تحمل کردیم، آفرین به شما مردم بصیر که این آرمان‌های بلند را انتخاب کردیم، فداکاری کردید و جانانه ایستادیم تا مروز شیرینی آن زحمات را بچشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز دنیا ناظر پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها است، ایران امروز در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد، در عرصه فرهنگ امروز الهام بخش برای دنیا است، حرف ایران در منطقه و دنیا نافذ است، طبیعی است که دشمنان در مقابل این پیشرفت‌ها فتنه کند، غوغا به پا کند.

سردار نقدی با اشاره به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه ملت ایران، بیان داشت: این به خاطر این بوده که ایران حرف برای زدن در دنیا دارد و آنها از این حرف وحشت دارند، ایران الگویی را ارائه کرد که امروز مورد احترام مردم دنیا است و از آن برای ایستادگی در مقابل استکبار الهام می‌گیرند.

سقوط و افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه این چالش‌ها، جنگ‌های روانی و حملات دشمن علیه ایران اسلامی طبیعی است، ما هم آماده‌ایم برای این کارزار، گفت: سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و دستاوردهای زیادی داشته‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: علت همه این پیروزی‌ها، ولایت فقیه و ملتی است که پای این ولایت ایستاده، آفرین بر شما مردم بصیر و فهیم.

سردار نقدی با اشاره به حضور ملت ایران در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، افزود: ملت پشت ولایت را خالی نکرد، در مقابل جنگ روانی عظیم و بی نظیر دشمن با بصیرت و شناخت پشت سر انقلاب ایستاد و این نمایش عظیم مردمی علامت این ایستادگی و مقاومت است.

وی، گفت: این سختی‌ها بی نتیجه و بی ثمر نبوده و همه پیشرفت‌ها را در عرصه‌های مختلف برای ملت ایران به دنبال داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سقوط و افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان، گفت: آمریکا در همه چیز در حال افول است و ملت ایران رو به بالا است، این برای آنها قابل تحمل نیست.

کد خبر 5706419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha