۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۶

دو نظامی سابق ارتش آمریکا پس از زیارت مزار سردارسلیمانی چه گفتند؟

دو نظامی سابق ارتش آمریکا پس از زیارت مزار سردارسلیمانی چه گفتند؟

کرمان - کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو کهنه سرباز و یک دیپلمات سابق آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

اسکات بنت، افسر سابق ارتش ایالات متحده گفت: من به ایران آمده‌ام تا دعا کنم و بیاموزم و فقط می گویم چیزهایی را که خداوند برای دوستدارانش آماده کرده بود را حتی ندیده‌ام و نشنیده‌ام و از خدا می‌خواهیم به سردار سلیمانی و به شهدا و خانواده‌هایشان و به مردم ایران برکت دهد.

همچنین مایک اسپرینگمن، وکیل، نویسنده، مفسر سیاسی و دیپلمات سابق آمریکایی نیز گفت: بودن بر سر مزار سردار سپهبد سلیمانی بسیار باعث افتخار من است.

سرهنگ اوکیف، افسر سابق نیروی دریایی نیز بیان کرد: در اولین جنگ خلیج فارس جوان و خام بودم ولی در طول سال‌ها عاقل شدم، بنابراین خیلی خوب است که برای کفاره گناهانم اینجا هستم.

وی ادامه داد: اگر در ایران به دنیا می‌آمدم و می‌دیدم که دشمن وارد خانه شده و از دیوارها پایین آمده است، حتماً در کنار سردار سلیمانی قرار می‌گرفتم و مستقیماً او را همراهی می‌کردم و جانم را در راهش می‌دادم، زیرا می‌دانم که او الگوی خوبی است.

کد خبر 5709830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      4 1
      امریکا دشمن درجه یک ما هستند ؟ توبه گرگ مرگ است
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      2 0
      جاسوس نباشن ؟؟؟
    • پرویز ربیع پور IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      2 0
      گناه دارند این دو تا امریکایی را که تصویرشون را نشون دادند برگردند کشورشان حتما اعدام میشوند خدا کنه کارشون نداشته باشند امریکا روحیه جنایتکاری داره
    • امیر صدفی DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، چنان مغناطیس و جاذبیت فوق العاده عجیبی دارند که اگر سنگ هم در جوار بدن پاکیزه و روح مطهرش ،ذوب و جاری بشه ، خیلی عجیب نیست ،ولی جانوران دوپایی شبیه انسان وجود دارند که دل و قلب و روح پر قساوت شان از سنگ هم سخت تره و هیچ حقیقتی ذره ای راه نفوذ به درون قلب شون نداره.پناه
    • ناشناس IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      سردار سلیمانی مرد بی ادعا و بسیار مخلصی بود راهش پر رهرو ونامش جاودان