۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۲۸

رئیس تبلیغات اسلامی آستارا تاکید کرد؛

ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه

ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه

آستارا- رئیس تبلیغات اسلامی آستارا بر ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) در جامعه تاکید کرد و گفت: تواضع از صفات برجسته حضرت زهرا(س) در سیره اجتماعی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینعلی رضازاده عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سوگواره فاطمی «بوی بهشت» به تبیین شخصیت حضرت فاطمه (س) پرداخت و اظهار کرد: تبیین شخصیت این بانوی گرانقدر در جامعه ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) ساحت بزرگ و دست نیافتنی عصاره همه فضائل هستی است، افزود: تواضع از صفات برجسته حضرت زهرا (س) در سیره اجتماعی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا به فضائل اخلاقی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ اسلام و مجاهد عزیز برای اعتلای ولایت الهی و آرزوهای همه پیامبران کارهای بزرگی را رقم زد بنابراین همه ما وظیفه داریم در راستای ولایت الهی گام برداشته و برای تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سوگواره فاطمی «بوی بهشت در آستارا» گفت: این برنامه ذیل حاکمیت الهی بر روی زمین و نشر خوبیها و مقدمه‌ای برای تمدن نوین اسلامی است که زیبایی‌ها را نشان می‌دهد، به زیبایی‌ها دل می‌بندد و با زیبایی‌ها می‌خواهد جامعه را اداره کند و هرچه زشتی و پلشتی را دور کند.

حجت الاسلام رضا زاده به سیره اجتماعی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: توجه به اصلاح جامعه اسلامی با هدف تنظیم رفتارهای اجتماعی مسلمانان، از مهم‌ترین فعالیت‌های ایشان بود.

کد خبر 5711426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha